trött men glad

egentligen är jag på tok för trött för att blogga men det får bli några rader ändå innan jag kryper ner under täcket. Kom precis hem från Finspång och ännu ett besök hos Sanna, denna gång för lite färg & slingor! Mörkade håret en nyans och la i lite ljusa slingor i underhåret. Det blev skitbra! Är verkligen jättenöjd!! :D Efteråt blev det lite kvällis hos mamma o pappa när jag ändå hade vägarna förbi :D

Igår hände något väldigt roligt. Mina kära klasskompisar + Mallan hade styrt upp lite överaksningsfirande för mej, jag som inte trodde att jag skulle få fira min födelsedag med Emelie o Fatema som inte kan komma på lördag fick trots allt fira med alla underbara tjejer på samma gång! :D Det började med att dom kom o plingade på mitt i pluggandet, jag satt i mjukis & glasögon o hade inte alls tänkt att visa mej för folk alls den dagen, haha. Jag blev verkligen överaskad, så det lyckades dom hålla hemligt väldigt bra måste jag säga! Så jag fick allt ställa om o göra mej lite i ordning medan dom andra väntade. Sen bar det av till Hugos för lite bowling, himla skoj ju, varför gör vi inte det oftare?! Jag fick som vanligt ordning på mitt spel när det var dags att sluta... typiskt :D Eter bowlingen gick vi vidare till papagrappa för mat & vin & ännu mera trevligheter! Jag blev bjuden på allting, helt suveränt underbara vänner man har alltså! Unnade mej två stora kulor glass & en kaffe till efterrätt bara därför :D

Fick självklart presenter också, Carro & Emelie hade gjort värsta fina grejen till mej, en liten bok kan man säga med bilder från det att vi lärde känna varann tills idag. Som en lite berättelse om oss, massa fina bilder med text till. Åh vad glad jag blev för den! Tack! Av Sara, Elin & Fatema fick jag en jättefin skjorta och två snygga ögonskuggor! Bra presenter det också!!

Imorgon ska älskling fira mej och på lördag blir det mer firande med vänner. Familj & släkt kommer nästa helg så det blir en del firande nu med andra ord :D





















näpp nu ska jag i säng och sova bort mina sista timmar som 24-åring :D 
nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0