snart snart snart!!!

är uppsatsen KLAR!! Yes! Imorgon ska jag och Sara träffas för att fixa med det sista, pilla & ändra & greja. Allt resultat, analys & diskurssion sitter på sin plats nu iaf... eller ja, nästan. Sara har en nyare version av hennes del på sin dator som kommer klippas in imorgon! Jag har haft sådant ångest och stress och mått skit över denna uppsats emellanåt och det är så INTE värt det. Vad gör väl det om den inte anses klar, eller inte blir godkänd... det är väl inte hala världen, eller är det det??!!  Nåja, jag har gjort mitt bästa och jag tänker inte stressa och må dåligt mer, punkt slut.

Igår fick jag mina fula hårtoppar avklippta av Sanna, på torsdag ska jag till hennes salong och färga & slinga så jag är finfin till helgen & min födelsedag :D Några av mina favvo-tjejer sviker ju mej på lördag men det blir säkert skoj ändå. Ni som kommer är sååå välkomna!!!

Igår var jag även hos mamma o pappa en sväng & gissa vad? Jag kopplade min hårddisk till min gamla stationära dator jag fick äntligen fram alla mina älskade bilder!!! Både mercan & Thomas, min bror, tyckte inte att det var någon större överaskning att det funkade och bara ryckte på axlarna åt min totala glädje! Men jag har varit så orolig (av någon anledning) och bara känt på mig att det skulle strula, så gjorde det inte det, perfekt!! :D

Nu ska jag strax ner på Ica och handla lite saker sen tänkte jag knalla hem o laga lunch för ovanlighetens skull! Skönt att ha det gjort så man slipper matlagning ikväll! För ikväll ska jag ägna mig åt träning och sen är det min tv-kväll! Missa inte Malenas semifinal ikväll heller, givetvis går den samtidigt som Desperate... typiskt!

Nä nu är jag färdig i bibblan för idag! Jag är faktiskt nöjd, inte ofta det händer :D

Kommentarer
Postat av: mallan

nej det ät inte hela världen=) men du oroar dig alltid i onödan så ni får säkert vg ,ni som e så duktiga puzz puzz

2009-05-13 @ 00:19:51
URL: http://mj84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0