min älskade vän!

min älskade vän som har funnits vid min sida dag som natt under studietiden fick sluta sina dagar igår.
Min fiinfiina dator! Den ha ju strulat ett tag & de senaste dagarna har jag inte ens kunnat få igång den så jag knallade ner till Alina systems eller vad det hette & bad dem ta en titt. Så fick jag domen "det är bara att skrota´n". Visst skulle det gå att laga men vem lagar en dator för flera tusen!? Lika bra att satsa på en ny då ju...

Men det var allt lite vemodigt att lämna kraken där & knalla hem med en tom dataväska... endast hårddisken fick jag med mej. Men han har ju som sagt gjort sitt. Killen i databutiken undrade om datorn hade varit med ett tag eller, haha, den var ju lite sliten om man säger så. Repig & sliten med ett extra tangentbord :)

Nu vet jag ju iallafall vad jag önskar mej i födelsedagspresent & det är väl bra iaf!

Förövrigt var gårdagen en riktig skitdag, allt gick emot mej som det ju gör ibland! Hatar sådana dagar! Hoppas denna dag blir bättre!

bye bye /Sara

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag söjer med dig!! Hoppas du får en i födelsedagspresent=)

2009-05-05 @ 14:10:07
Postat av: susanna

Tack så mycket, va snäll du är! =) känns som att det börjar lätta lite nu eftersom vi börjar bli klara med uppsatsen. iaf börjar komma närmare slutet för varje dag som går. men vill bara bli färdig någon gång :P haha

2009-05-05 @ 14:54:47
URL: http://amorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0