jag har ett liv igen!

himla skönt att ha ett liv igen. Även om jag inte är helt klar i skolan ännu så finns upsatsen bara med sådär lagom mycket i mitt liv just nu vilket är underbart. Jag har hunit med en massa skoj denna vecka, träning, promenader, shopping, träffat vänner och pojkvän och till och med gjort smycken igen!! :) Jag har haft värsta inspirationen och gjort flera armband både till mej själv och andra + ett halsband som min moster har "beställt". Måste komplettera med lite andra pärlor bara innan jag kan göra klart det! Får se om man hinner med ett besök i pärlbutiken imorrn. Ja & Emelie ska ta en sväng på stan iaf :)

Idag var Mercan & ja ute på ingelsta och shoppade lite sedan har jag och Emelie varit ute och gått i det otroligt fina vädret! Nu sitter jag med mina små fossingar i fotbad, välbehövligt efter alla morgonpromenader, löpning m.m. Mina fötter är allt annat än fina just nu..

Helt sjukt att det är vårruset nu på torsdag, fattar inte att det har gått så snabbt i år... känner mig i väldigt bra form men är osäker på om jag är snabbare är förra året... starkare är jag ju iaf :D Men det återstår som sagt att se, ska starta i första gruppen i år iaf och satsa på under 25 min! Spännande ska det bli!

Sista rycket i skolan nu veckan som kommer... känns ganska lugnt.. planera lite för opponeringen som är på tosdag sedan ska vi få kritik på fredag. Sen är det bara ev. kompletteringar kvar och sen är det slut på´t på läääääänge för min del :)

Jag saknar word på min dator, fick tips av Sofie att ladda hem OpenOffice men jag kan fortfarande inte öppna word-dokument på datorn... räcker tydligen inte med det programmet... trist!

Ha en sköön vecka allihop!
Det kommer jag att ha :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis till ett uppsatsfritt liv=)

2009-05-24 @ 20:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0