Födelsedagsfirande

I fredags skulle jag som sagt bli firar av mercan, hade sett fram emot en underbar dag, vilket det blev men det hände även en del annat under dagen som gjorde den väldigt konstig och ledsam. Började iallafall dagen med att bli bjuden på frukostbuffé på grand hotel, jättemysigt & gott! Gick en härlig morgonpromenad efter det också!  Sen ringde mamma för att gratta, jag hörde direkt på henne att det var något som inte stod rätt till. Då berättade hon att min älskade vovve låg på operationsbordet pga urinstenar. Dom hade fått åka in akut med honom och det skulle bli en väldigt omfattande operation till att börja med. Jag blev så otroligt ledsen.. jag var helt övertygad om att han skulle dö på min 25 årsdag. Så det blev några ledsamma timmar där mitt på dagen, jag deppade ihop totalt och hade inte alls någon lust att öppna paket..

Men jag ryckte upp mig ändå och öppade mina presenter och blev himla glad när jag såg att älsklingen hade köpt en ny dator till mej!! Det hade jag inte alls väntat mej, mina föräldrar & hans pappa & Sonja var med på ett hörn men ändå, vilken present!! :D Jag fick även löpar-kläder; jacka, byxor & två träningslinnen! Så nu kan jag ut & springa i vilket väder som helst, kanon ju! Rktigt snyggt var det med, svart med gula detaljer!

Mamma ringde några timmar senare och berättade att operationen hade gått bra och att den inte blev så
omfattande som de först trott, Charlie kommer hem redan imorgon :)

På kvällen var vi ute och åt på Akroopolis & efteråt gick vi på bio och såg Änglar och Demoner, helt ok film.
Blev riktigt bortskämd av Mercan hela den dagen, men det är härligt ibland & det är man värd när man fyller år :D

   

Igår hade jag bjudit hem lite tjejer hit på mat & kladdig kladdkaka & vin! Det blev ett riktigt roligt gäng som kom och senare kom även lite grabbar & joinade oss. Mycket skojjig kväll, var länge sedan jag hade så roligt faktiskt! Utgång på Palace blev det också, mycket dansanse hela kvällen & natten lång :D

Lite blandade bilder från gårdagen..

    

   

   


Idag är det riktigt seegt, kunde dock sova ända till 11 utn att vakna en massa gånger som jag annars jämt brukar göra när man varit ute kvällen innan.. Mercan & jag har haft en skön dag, städat av här hemma efter gårdagen, det såg ut som fan alltså & så stank det red bull i hela köket, blä. Sen har vi varit ute & gått i det härliga värdet, ätit pastabuffé & glass på det! Nu sover mercan här i soffan, han var riktigt på lyset igår alltså, haha. 

Alla fiiinfina presenter som jag fått hittills, tack snälla ni!


 



Kommentarer
Postat av: Karin

Aahahaaaahaaa Anna Book! :D bästa på hela kvällen!! kramar!

2009-05-18 @ 18:34:10
URL: http://karinkaka.blogg.se/
Postat av: Emma

kom ni på vad det var som luktade spyor? kan tänka mig att det inte luktade gott dagen efter!

2009-05-18 @ 20:17:48
URL: http://emmadorothea.blogg.se/
Postat av: Sara

det luktade mest red bull dagen efter faktiskt. Den andra lukten vet i tusan vad det var, det kom ju när grabbarna anlänt så... jag har inte hittat ngn spya ännu iaf!

2009-05-19 @ 22:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0