vilken kväll!

ja gårdagen blev minst sagt händelserik... Åkte ju som sagt iväg till finspång för att äta med familjen o sen iväg till festen. Ja o Mallan fixade oss o inledde kvällen med en shot hemma hos henne innan, som vanligt :)
Väl uppe på nyhem så blev det lite mingel o en skojjig tipspromenad som dock aldrig följdes upp!? Inte så länge jag var där iaf o vi drog runt kl 03 :) Jaa vi blev som sagt kvar  i festlokalen hela kvällen... ja o mallan var lite smått fundersamma när vi skulle åka hemåt vid 03 att vi verkligen varit där i så många timmar. Men det var en riktigt rolig men knasig kväll. Hände några skumma saker, bla en toalettstol som gick itu, jaa jag skojjar inte, själva porslinet gick sönder. Hur det hela gick till överlåter jag till ngn annan att berätta om :) Sen var det någon som öppnade kylskåpet med ett ryck när jag stod i köket vilket ledde till att en ketchupflaska åkte ut o ner på golvet. Även den gick mitt itu. Helt sjuk, hur ofta händer det liksom? Iallafall så blev hela jag, eller iallafall mina fötter, fulla med ketchup. Så ni kan ju gissa hur jag lukade sen :) Sen blev det bara senap till korven också :(

Trots min krasslighet de senaste dagarna blev det lite vin för min del även om jag höll mig hyfsat lugn :) Några andra blev dock riktigt lulliga hihi :) Är dock lite besviken på mig själv för jag rökte 3 cigaretter under kvällen. Aja.. 4 st i år är rätt ok ändå. Hade ju kunnat vara värre....

Idag var jag kvar hemma hos mamms o papps nästa hela dagen. Låg o slappade på soffan o tittade på vasaloppet, sen blev de mat o fika o ännu mer mys i soffan. Underbart! Nu ikväll har jag och Emelie varit ute på promenix och så ett varmt bad på det. Utan Emelie dock :) Fick inte sällskap av Älsklingen heller för han är inte hemma än o lär väl inte komma än på flera timmar. Dom var tydligen riktigt risiga idag.. dom är ju inga 18-åringar längre hihi, fast dom GÄRNA vill tro det ibland (rätt ofta ).

Blev så glad nyss när jag såg att det är en Beck-film på TV ikväll som jag INTE har sett, detta hör inte till vanligheterna så ikväll blir det alltså film för min del. Men innan dess mitt nya favvo-program Mia & Klara!!!:)

Nu är det nått program o Mona Sahlin där dom håller på och dividerar om huruvida hennes bil har körförbud eller inte. Så otroligt onödigt!! Stackars dessa politiker som ständigt bevakas av en mängd journalister! Visst är det väl bra på sätt o vis men ibland känns det bara FÖR mycket! Och för vinklat!!

Nu ska jag äta lite o garanterat byta kanal!!
KRAM/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0