morgonpromenix

i morse hade jag & Emelie bestämt träff utanför Hemköp klockan 8.00 för ännu en härlig morgonpromenad. Det är nog den bästa start på dagen som man kan få! Vi tog vår vanliga runda runt promenaderna m.m. Det är så otroligt skönt att knappt ha något inbokat på dagarna utan kunna planera tiden helt som man vill. Fattar inte hur man ska orka med ett heltidsjobb sen med fasta tider.. tur att jag ska ha sabbatsår så arbetslivet förskjuts lite till hihi.

Det regnar lite nu, fast det är ganska mysigt när man sitter inne framför datorn med en kopp gott kaffe :) Såg att vädret i Sälen ska bli kanon när vi kommer upp, 1-3 minusgrader och sol torsdag och fredag. Det ska verkligen bli härligt att få komma ut i backen igen, var ett helt år sedan jag åkte slalom nu. Började packa väskan igår & det lär bli en del. Alla kläder är ju så tjocka & tar så mycket plats. Vi är fem i vår bil dessutom. Kan bli tajt :( Mercan & jag ska iväg o kolla på en takbox ikväll som vi eventuellt ska hyra :) Innan dess ska jag, Carro & Emelie till Willys & köpa en massa mat som ska med. Hoppas det går in, annars får bil nr. 2 ta med maten upp. Dom är bara fyra men åker upp dagen efter oss.

Jag är så lycklig med livet just nu! Härligt med sådana perioder! :) Men nere-dagarna med motgångar & deppighet behövs dom med, annars skulle man inte uppskatta glädjen lika mycket! :)


Nu ska jag gosa med mina bäbisar som jag inte träffat på några dagar nu, Tack Carro & Simon för att ni tar så VÄL hand om våra barn när vi är borta!! :)


                  



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0