melodifestivalen

På fredag åker jag & älsklingen till Stockholm och stannar hela helgen. På Lördag väntar globen & melodifestivalen-finalen! Eftersom jag pluggat så duktigt igår så har jag spenderat denna dag med att lyssna igenom alla låtarna, dom har ju en tendens att bli sååå mycket bättre när man hört dom några gånger..

I dagsläget är detta min rangordning av låtarna:

    1.  Alcazar - Stay the night
    2. Malena Ernman - La voix
    3. Sarah Dawn Finer - Moving on
    4. Sofia - Alla
    5. Måns Zelmerlöv - Hope & Glory
    6. H.E.A.T - 1000 miles
    7. E.M.D - Baby Goodbye
    8. Molly Sandén - Så vill stjärnorna
    9. Emilia - You´re my world
    10. Agnes - Lova love love
    11. Caroline af Ugglas - Snälla, snälla
                                           Malena Ernman med sin mäktiga låt La voix

Vem är din favorit??


Ska strax ner på stan & fika med tjejerna!
Dagen har spenderats i sängen, redigerat texter och surfat på nätet... ringt några samtal & slappat mest.
Började dock dagen med en 60 minuters morgonpromenix med Emelie, innan frukost till och med, inte illa va?! :)

Ikväll kommer Carro & Simon hit middag, vi ska laga tacos & ha det tevligt. Det känns så skoj att Michel och Simon kommer så bra överens. Oftats brukar det vara jag som får lära känna hans vänners flickvänner, inte för att jag har något emot det, det är bara roligt att lära känna nya människor. Jag vet inte om det är så generellt att tjejer anpassar sig mer än killar... det är synd isåfall tycker jag. Vi tjejer måste bli bättre på att stå på oss och ställa lite mer krav på grabbarna, inte bara anpassa oss hela tiden.. Nu vet jag ju att det finns massor av bra tjejer som inte planerar sina liv efter sina killar men vi är alla i riskzonen för ett sådant beteende, bara genom det faktum att vi är tjejer, så otroligt dumt egentligen!

Nä nu ska jag röra på mej tror jag!
Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: susanna

Min lista:

1. Sarah Dawn finer

2. Måns Zelmerlöv

3. Sofia

4. Alcazar

5. Agnes

6. EMD

7. Malena

8. Molly

9. Emilia

10. Heat

11. Caroline af ugglas

10

2009-03-11 @ 15:57:28
URL: http://amorina.blogg.se/
Postat av: Johanna

h.e.a.t:D

2009-03-11 @ 16:39:14
URL: http://bifjojjo.blogg.se/
Postat av: sanna

min lista

1.Måns Zelmerlöv

2.EMD

3.Alcazar

4.Agnes

5.Heat

6.Malena

7.Sofia

8.Molly

9.Emilia

10.Caroline af ugglas





2009-03-12 @ 10:09:21
URL: http://sannadalle.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej, ser att du fixat lite med typsnitt, tummen upp! du kan ju också:)

Ha det så kul i stockholm, jag är jätte avis!

kram

2009-03-12 @ 10:28:32
URL: http://annieboten.blogg.se/
Postat av: malin

go for it Alcazar!!!

se till att komma in på efterfesten nu med=)kram

2009-03-12 @ 16:36:41
URL: http://mj84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0