ingen återvändo...

Idag har jag och Sara varit hos syon och ansökt om studieuppehåll, han trodde inte att det skulle vara några problem alls så nu finns ingen återvändo. Tre månader kvar i skolan sen blire inget mer på läääänge!! Känns verkligen spännande, och konstigt och lite läskigt :)

En helt underbar nyhet är förövrigt att Sara ställt om totalt och är nu hur sugen som helst på SYD OCH CENTRALAMERIKA!!! Vi som riktat in oss på Afrika kanske ställer om nu så blir det vad jag har velat hela tiden!! Mexico, Brasilien, amazonas regnskog, en massa underbara öar i Västindien o sist men inte minst USA!!! Vi har suttit hela dagen och kollat (jaa vi har pluggat också) nu blir man så otroligt sugen!! Längtar mer än nått annat! Mercan kommer också att bli glad, han har velat dit hela tiden men eftersom Sara inte velat åka dit (jag ska ju volontärarbeta med henne innan vi börjar resa runt för er som inte vet) har vi fått kolla på andra alternativ. Men nu blir det som sagt det som jag och Mercan velat hela tiden!! Möjligheter till volontärarbete på barnhem finns både i Mexico, Brasilien och Peru så vi får se vad det blir för oss!

C-uppsatsen har gått hyfsat idag, litteraturöversikten är väl så gott som klar men det går trögt med våra intervjuer. Har lyckats boka in tre av nio nu. Känns lite stressigt att alla vägrar svara i telefon men folk är väl upptagna... Imorgon ska jag bara sitta hemma och skriva.. ni som känner mig vet ju att det hör till mina favvo-dagar, mina skrivardagar i sängen med tusen koppar kaffe. Blir lycklig bara jag tänker på det, hihi.

Har precis ätit lite mellis o snart bär det av till gymet. Idag ska jag köra ben mestadels tror jag, tänkte försöka springa lite på löpbandet efteråt.. är på humör för det just nu så jag hoppas att det håller i sig. Brukar ju vara rätt trött efter att ha kört ben dock..


Idag går mina tankar även till min kära vän Emilia vars lilla (stora) kisse Simba fart iväg till katthimlen ♥


Kommentarer
Postat av: sanna

guud vad jag avundas er kommade resa!

2009-03-09 @ 16:49:12
URL: http://sannadalle.blogg.se/
Postat av: Anna

tack tack:) ja jag har pysslat lite med sidan.

Kul att ses sist!!

Spännande med resan då:)

kramar

2009-03-10 @ 07:03:30
URL: http://annieboten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0