den där diskursen

börjar sakta men säkert falla på plats, skönt!
Har ägnat denna eftermiddag åt att läsa allt jag kunde hitta om diskurser & diskursanalyser och jag tror nu att jag har fått en hyfsad bild av vad det kan vara. Det är en hel del vill jag lova. Men det är skönt för då kan vi utforma vår uppsats hur vi vill inom ramen för en diskursanalys.

Blev hyperstressad idag på lunchen när en tjej i klassen kom men en utläggning av vad diskursanalys är då hennes förklaring skilde sig från min egen uppfattning. Nu kan jag dock andas ut & trösta mig med att min förklaring OCKSÅ är rätt. Man kan nämligen göra lite som man vill gällande diskurs!
Japp då vet ni det! Bara att fråga experten om ni skulle undra över något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0