arg

USCH vilken skit-utbildning man går rent ut sagt!

Ända sedan vi började hösten 2006 så har det uppstått problem på grund att att universitetet tog in 80 studenter istället 40 som vårt program är avsett för. Vi har fått mindre antal handledar-timmar, bristfälliga synpunkter på inlämningsarbeten och en himlans massa annat strul!! Nu är det c-uppsats o problemen bara fortsätter..

Jag och Sara som jobbat på så bra för att få allt att gå ihop med våra extra-jobb kanske måste ringa och avboka alla våra 9 inbokade intervjuer nu! På PM-seminariet för några veckor sedan fick vi klartecken från den läraren vi hade då att vi kunde köra igång. Men nu säger en annan människa att vi absolut INTE får köra igång med intervjuerna förrän efter kursintrot den 30 mars.

Tilläggas ska att vi har mittseminarie den 23 april och då ska vi ha kommit till analys-delen av uppsatsen, enligt den första läraren. Vi förväntas alltså: boka in 9 intervjuer, genomföra 9 intervjuer, transkribera (9 intervjuer!!) skriva resultat och påbörja analys på drygt 3 veckor, hu f***n tänker dom då??!!

Snälla som vi är, Sara & jag, så tänkte vi iallafall ta kontakt med vår tilldelade (idag) handledare för att kolla av med honom vad som gäller. Vi skrev ett långt & vänligt mail där vi förklarade allting noggrant. Vad händer? Jo, e-postadressen som lärarna lagt ut på nätet är FEL! Det går alltså inte att skicka till honom... åhh, jag blir vansinnig!!

Imorgon åker jag till Stockhom & nästa vecka bär det av till Sälen.. här hade man tänkt att ha en skön ledighet som tack för att man nästan jobbat ihjäl sig de senaste veckorna men NEJ, det går alltså inte tack vare att jag råkar gå på en sådan skit-utbildning! Nu kommer det inte kännas bra att vara ledig. KUL!

Kommentarer
Postat av: susanna

shit. jag förstår att du är arg. det är så fruktansvärt dåligt. men på it's learning står det bara att man måste vänta med intervjuerna till man fått klartecken av sin handledare, inte att man måste vänta till 30 mars. var har ni hört det? nu blev jag väääldigt stressad och orolig. btw så ser er litteraturöversikt jättefin ut. jag kikade lite på den innan ;) duktiga ni är!! kramar

2009-03-12 @ 22:44:37
URL: http://amorina.blogg.se/
Postat av: susanna

Jo det går bra för oss, är färdiga nu och har skickat in den :) känns bra när man är färdig med något så stort, så mycket spänningar som släpper lixom! Kan andas ut nu och ta tisdagen ledigt ;)



volleyboll ikväll?

2009-03-16 @ 13:23:24
URL: http://amorina.blogg.se/
Postat av: Emma

men va fan??! vad störande! hoppas det löser sig!

2009-03-16 @ 16:58:04
URL: http://emmadorothea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0