Mätt & belåten

Ikväll är jag ensam här hemma, har fixat lite gottigott bara till mej. Först blev det pizza på tortilla-bröd med tomatpuré, tonfisk, champinjoner, tomater & ett ägg som jag knäckte uppepå! Till efterrätt blev det en MÖRK chokladkaka som nästan är helt slut nu och jag har grymt ont i magen bara därför :( Tog en med 72% kakao och sesamfrön inuti, mycket gott faktiskt! :) Upptäckte dock att den mörka chokladen gör en illlamående-mätt mycket snabbare än den ljusa :)

Imorgon ska jag njuta av sommarvädret!! Jag & Sara ska till himpa-badet och simma & sola oss bruna.
Sen är jag bjuden på kalas & till kvällen väntar middag på Manesa & kanske en utgång med girlsen :)






Fotona är tagna med min mobil :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka somriga bilder du tagit! Bra bilder blir det ju också på mobilen=)

2009-06-28 @ 18:41:29
Postat av: Emelie

Det förra inlägget var från mig=)

2009-06-28 @ 18:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0