ojojoj..

.. vad LÄNGE sen jag bloggade!!! Jag har varit ledig i två veckor men ändå haft fullt upp hela tiden så det har inte blivit så mycket tid vid datorn. Mercan har ju köpt Xbox nu också så det har blivit vårt nya tidsfördriv :) Guitar hero är storfavorit just nu hihi.

Har spenderat mycket tid hemma i finspång, umgåtts med familj & vänner o gått massor av långa skogspromenader med vovven :) Julen & ledigheten har varit väldigt händelserik orkar inte skriva om allt som hänt men det har varit både trevligt, mysigt men också jobbigt emellanåt. Har grubblat en massa o när man är känslomänniska som jag så har det medfört en hel del humörsvängningar! Det är tur att jag har så fina änlgar omkring! Tack för att ni finns!

Vår nyårsfest blev iallafall kalasbra, verkar som alla hade roligt & trevligt :) Mallans & mina lekar blev också en riktigt hit med många skratt :) Men det är lite att styra med under en sådan fest även om man inte tror det innan... men det var det givetvis värt :) Blev dock inte så mycket fottande... hade så mycket annat att göra så hann  knappt med det tyvärr :(

Idag blev det jobb några timmar sen har jag fixat o styrt lite här hemma, städat , lagat mat o rensat papper :) Fyllt i lönespecar också, verkar som det blir en ganska stor peng som utbetalas till mitt konto nästa månad :)


Ikväll kommer det hit lite folk, blir visst ett rätt så stort gäng verkar det som nu.. blir nog först ut o äta, jag hoppas på tapas :) sen hem o köra lite xbox kanske?!? eller buzz om ngn tar med det! 


ska väl bjuda på lite bilder iallafall :)























det var allt för denna gång!
kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0