målarsöndag

nu är vi igång med renoveringen av "kontoret"... det är ju dock en del förarbete att göra innan man får komma igång med själva målandet. Jag har varit så ivrig hela dagen att få börja måla men allt annat tar ju sån tid :( !!
Spackla o slipa, spackla o slipa osv... sen all maskeringstejp som ska på alla lister & kanter, puh det är allt lite jobb, fast det är kul när man håller på o fixr tillsammans :) Nu har mercan dock övergivit mej för att åka till åby o spela innebandy så jag ska fortsätta själv. Ska dock iväg på lite spinning vid 17 så då får jag ett litet brejk :) Hoppas att sanna joinar mej, lät som så igår iaf, alltid roligare när man är två :)

Igår provade jag på lips för första gången, ja o mercan var ju inbjudna på lips-kväll hos linn o johan tillsammans med en hel massa annat folk. Det blev en jätterolig kväll med massa sång & skratt :) Drack en hel del vin men lyckades dricka "med motta" så jag känner mig väldigt stolt o nöjd :) haha, nu lät det som om jag har problem med spriten haha. Fast det kan man ju indirekt säga att jag har :) Nåja, blev några glas o EN cigarett, duktigt!

Efter en turneringsomgång var det iaf sanna o linn som fick mötas i final. Av någon märlig anledning bestod finalen inte alls av lips utan dom skulle mötas i en omgång fotboll i fifa-spelet :) det blev en riktigt rolig match då varken linn eller sanna kört det spelet innan :) Det blev slutligen sanna som vann efter ett antal självmål av linn :)
Som sagt, en jättekul kväll :)


Nu ska jag väl återgå till lite slipande :) 

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0