Härlig dag :)

ja, det har det verkligen varit. Var på väg att vakna på helt fel sida i morse... eller det gjorde jag väl i och för sig kan man säga. Hade planerat att ta en lugn morgon hemma o sen gå ner på stan framåt lunch o sen träna på KVÄLLEN! Men sen kollade jag nautilus öppettider o såg att de givetvis stänger redan klockan 16 idag, typiskt!! Jag gillar inta att ändra om i min planering men tog det förvånansvärt bra idag och var nere på gymmet redan kl 10.30 :) så blev det ett kanonskönt styrkepass hem o duscha o fixa o sen ner på stan för lunch med carro & emelie!!! Så härligt att träffa dem igen, vi satt flera timmar nere på paus o pratade, sen en snabbis på stan o shoppa en present till elin som fyller i helgen. Efteråt tog jag o emelie en skön promenad runt promenaderna :)

Börjar känna mig rättså trött nu faktiskt... men kom i säng rätt sent igår. Blev kvar i Finspång efter familjenmiddagen med Rydbergs. Mallan ringde o bjöd in mig på spelkväll o det tackar man ju inte nej till :) Hade riktigt roligt med både Charader och "Med andra ord" (typ alias) Körde tjejerna mot killarna o vi tjejer (ja mallan annis o erika) vann Med andra ord och grabblaget (Jk, eken, chrille och john) vann charaderna. Alla var dock lite krassliga så jag lär säkert åka på en förkylning eller så nu :( Jag kom inte hem förrän halv två. Mercan var hos källbom o kolla hockey o kom hem ännu lite senare än mej... tror inte jag somnade förrän efter tre. Inte bra för mej som tänkt att ställa om mig nu till skolan o alla tidiga morgnar.

Vad dumt det är att det måste till ett nytt år för att man ska motivera sig till att ändra vanor och förbättra sin livsstil... jag har skrivit ner flera nyårsföften... eller kanske ska kalla dem nyårsmotton eftersom det mer är sådant jag ska försöka sträva efter. Bara jag förändrar mig liiiite är jag nöjd, inte för höga krav :) Jag ska iaf bli mer egoistisk o göra mer saker som jag vill istället för alla "borden" och "måsten" . Sen ska jag ge mer komplimanger till folk, det är ofta som jag kommer på mig själv med att tänka att någon är fin eller gör ngt bra fast jag säger det inte så ofta som jag tänker det. Det är så dumt för man vet ju själv hur glad man blir av komplimanger (ärliga sådana såklart).


Hittade en härlig sommarbild från midsommarafton -08, gör att man längtar till sommaren :)



Kommentarer
Postat av: ANNA

Heeej Saris.

Tack för sist, fan vilket team vi va!!

Fin bild på oss från midsommar=)

Kul att läsa din blogg, jag har den länkad från min. Här kommer min länk om du vill ha:

http://annaallehotellet1979.spaces.live.com/

kRAMAR

Postat av: Anna

Hej Saris.

Tack för senast, fan va bra vi va=)

Fin bild på oss från midsommar.

Kul att läsa din blogg, jag har den länkad från min.

Här kommer min länk om du vill ha:

http://annaallehotellet1979.spaces.live.com/

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0