en massa plugg

ojojoj säger jag bara, det var såhär det var att gå i skolan ja. Hade jag visst hunnit glömma efter ett sommarlov och en termins praktik. Senast i lördags när ja o socionomtjejerna satt o pratade var vi alla överens om att det skulle bli så skönt att börja skolan igen och få ha lite mer ledigt. Haha, det kan vi ju glömma! :) Just nu känns det som att jag håller på med 20 saker samtidigt och allt blir bara lite halvdant eftersom jag hela tiden har nästa sak som ska göras i huvudet. Statistikuppgifter, statistiktexter, c-uppsats, litteraturstudie, basgruppsträffar, vetenskapsteori, telefonintervju m.m.m.

Jaa visst låter det kul?!?:)

Imorgon tänkte jag dock ta lite ledigt från puggandet efter lunch. Mallan har vägarna förbi så jag tänkte smita ner på stan o ta en fika med henne, ska bli skoj :) På kvällen tänkte jag hinna med ett styrkepass också så morgondagen ser ljus ut :)

På tal om träning, igår var ju jag o mercan på spinning. Jag lyckades genomföra ett av de få spinningpass jag kört i mitt liv då jag inte kollat på klockan stup i kvarten och bara längtat efter att passet ska vara över. Knepet? haha riktigt knäppt. Jag orkade inte ta på mig linserna igår så jag körde glasögon till gymmet. Tog sedan av dom under passet för att inte svetta ner dom totalt. Eftersom min syn är helt kass såg jag inte ett skit under hela passet, inte heller klockan!!! :) Det var helt suveränt bra, jag bara körde på i min egen lilla värld o var bara fokuserad på träningen! :) Kommer garanterat att köra på det även i fortsättningen :)!!

Nu ska jag återgå till lite läsande om ensamkommande flyktingbarn!

hej så länge!

Kommentarer
Postat av: anna

Helluu.

Tjejkväll låter toppen, det skulle va kul om det styrdes upp snart!

Jag hänger gärna på om det blir fika eller promenad på onsdag:) har ni sagt någon tid?

Ja visst låter det lockande med restis? hihi sooool och baaad=)

2009-01-23 @ 13:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0