vardagen

idag har det varit en skön dag. Trots att jag har helt sjukt mycket omkring mig just nu har jag lyckats slappa litegrann idag iaf :) Igår trodde jag att jag var på väg att bli sjuk, efter lunchen satt vi i basgruppen runt en dator o jobbade med examinationsuppgiften i statistik då jag började känna mej alldeles varm & konstig. Härdade iaf ut till kl. 17 då jag knallade hem o sov i tre timmar. Var uppe nån timme o sen ner i sängen igen o sov ända till halv 9 i morse. Nu mår jag bra kan jag lova :)

Idag på förmiddagen låg jag i sängen o pluggade eller rättare sagt så kollade jag på en film, fast i studiesyfte hiih. Klassen såg den i måndags men eftersom jag jobbade då passade jag på att ladda hem den o kolla idag istället. Psalmer från köket heter den med bla Reine Brynolfsson o Lennart Jäkehl i rollerna, den var faktiskt ganska bra :)
Jag hade en skön förmiddag med andra ord!!

Har passat på att träna idag också, svårt att hinna med gymmet nu när jag jobbar så mycket. Har iaf varit på volleyboll nu två måndagar i rad hehe. Det är riktigt skoj men jag är typ sämst :) Men nån ska ju va de också :)

Nästa Onsdag går mitt kort på nautilus ut så då ska jag byta gym o haka på mina kompisar på friskis :) Har alltid haft lite negativa tankar om friskis men har bestämt mig för att ge det en chans. Bättre att få träna med vänner än att träna själv iaf. Emelie är dessutom sugen på att köra lite styrka o det ska bli jättekul att få en styrketräningskompis igen!!

Just ja, måste verkligen rekomendera en kanonbra film som går på bio just nu som vi var o såg i fredags - Benjamin Buttons otroliga liv! Den är helt underbar! En jättefin, tänkvärd, humoristisk, sorglig och lycklig film. Jag tjöt som vanligt :)
Se den!!!

Kommande helgen väntar ännu mera jobb. Puh, hur ska jag orka??!! Ibland känner jag bara att jag tagit mig vatten över huvudet men när jag tänker på vart pengarna ska gå så går det lite lättare. Har ju en massa roliga saker inbokade under mars också som kostar pengar, en tripp till Malmö med några tjejkompisar, en tripp till stockholm o kolla melodifestivalen med älskis o så en sälenresa på den :) Lite typiskt att allt hamnade i mars dock.


Kommentarer
Postat av: susanna

Du är inte alls sämst! Det tar bara sin tid att komma in i det. Jag sög big time när jag började och det går bara bättre och bättre för varje gång. Jag tycker du är duktig!! :) Vi ses på måndag ;)

2009-02-04 @ 22:01:56
URL: http://amorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0