trött o omotiverad

kom precis hem från jobbet... haft sovande natt i finspång. Hade tänkt att köra igång med pluggandet nu när jag kom hem men det tar emot rätt rejält tyvärr :(

Började må illa med nu på bussen, tänkte först att det var för att jag satt o läste men det har inte släppt än, ingen kräksjuka nu bara, gode gud!!!

Ska bara läsa o läsa idag, ja o sara har precis börjat med vår litteraturstudie. Det är egentligen ganska intressant men att läsa vetenskapliga artiklar på engelska gör att det känns väldigt tungt också :( Vi fick bra respons på vårt pm igår, blev dock lite förvirrade av några saker som vår handledare sa men det mesta känns helt ok :)

Igår innan jobbet var jag hos Mallan o hängde lite med henne o Anna. Vi åt semlor o snacka skit o hade allmänt trevligt. Dock blev annis tvungen att åka lie tidigare än planerat då hennes hotell behövde personal :( Lite tråkigt när vi var mitt uppe i så roliga samtal hihi :)

Nu ska jag verkligen försöka läsa lite innan jag ska ner på stan o möta upp min syster för lite shopping. Har bestämt mig för att unna mig lite nu när vår malmöresa inte blir av, det är jag värd :)

Imorrn kommer mamma o pappa o då ska vi åka runt lite här i stan o kolla i affärer, bland annat till plantagen, täönkte köpa lite frön o så hihi.. får se hur det blir :)

KRAMIS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0