sexparty m.m.

Igår hade några tjejer i klassen styrt upp sexparty som en del av elins födelsedagspresent :) pga elins inte alltför stora lya blev det hemma hos helén istället. Jag blev faktiskt riktigt imponerad av deras lägenhet... riktigt fint inredd och värsta utsikten över hela stan!!! Tilläggas ska att den är belägen i SAMMA hus där peter o sanna bodde förrut.. knas att det kan skilja så på standard.. Det faktum att dom bodde högst upp ka ha gjort sitt för utsikten :)

Iallafall, sexparty blev det o en hel del vin på det. Mycket trevligt!! Så knäppt att man gått i samma klass som en massa människor som man knappt pratat med o som visar sig vara jättetrevliga o roliga :)

Det blev dock ingen utgång för min del, dels på grund av ekonomiska orsaker men hade heller ingen större lust att gå ut... kul att bara ha en trevlig förfest o umgås :) Sen mår man mycket bättre idag också :) Jag fick dock inte sova så värst mycket när jag kom hem för mercan ringde o väckte mig vid två då han var på väg hem o bara kände för att ringa o väcka mig eftersom jag, enligt honom,  är så otroligt rolig att prata med när jag precis vaknat!! :( Jag var så borta att han tom lurade i mej att det var jag som ringt upp honom, haha jag var så nyvaken att jag gick på´t för några sekunder :) Jag kan ofta svara i telefon när jag sover o sen inte minnas ett dugg av vad som sagts, lite läskigt...

Har styrt upp med ny frilla o ny hårfärg också.. klippning i fredags o toning igår.. ville inte färga eftersom jag velat så mycket fram o tillbax. Blev iaf mörkt.. fast åt det röda hållet, typ som jag hade förra julen.















idag ska jag försöka plugga lite... pratade med sara igår o hon har kommit skitlångt så nu känner jag lite press :(
Vi ska ju båda jobba mån, tis tors denna vecka så det är rätt mkt tid som går bort :( På Onsdag har vi semunarium så då blir det heller inte så mkt tid att sitta. Ska iväg o köra lite box med Sara lite senare, ska blir så kul!!! Har längtat efter ett boxpass så länge nu :)!!

ha en skön fortsättning på söndagen allihopa!!
KRAAM!


Kommentarer
Postat av: sanan

snygg du var i nya färgen

2009-02-22 @ 14:44:41
URL: http://sannadalle.blogg.se/
Postat av: mallan

guud va fint håret blev. Du passar ju perfekt i det där lite röda.kram

2009-02-22 @ 19:05:36
URL: http://mj84.blogg.se/
Postat av: sanna

ja är ju perfekt o fortsätta va mörk ett tag till, än håller ju vintern i sig)

jo vi trivs bra faktiskt, våran lägemhet har renoverats för fullt så i veckan flyttar vi in, ska blo skönt:)

ni får komma o hälsa på när vi kommit iordning

allt bra i stan då? fasen saknar o träna, håller du igång med det?kram

2009-02-22 @ 19:14:02
URL: http://sannadalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0