ljus eller mörk??

åhh vad jag velar med mitt HÅR!!! Börjar snart bli dags att lägga i nån färg/slingor igen men jag vet verkligen inte åt vilket håll jag vill. Lite tidigt att bli blond kanske, å andra sidan är mitt hår rätt ljust nu så skulle inte behöva ljusa det så mkt....
Egentligen skulle jag vilja vara mörk året runt men mitt hår blir så fult om jag har en mörk färg i på sommaren så det känns onödigt.

Trivs bra i båda o alla säger att jag passar i båda, typiskt :)

Vad tycker ni att jag ska göra?? 


                                                                                     
                


Kommentarer
Postat av: susanna

gör något mittemellan? ljusbrunt med blonda slingor? =) så får du det bästa av två världar =)

2009-02-17 @ 21:50:56
URL: http://amorina.blogg.se/
Postat av: susanna

det blev helt okej. lite mörkare än jag förväntade mig, men å andra sidan blir det aldrig som man förväntar sig :P haha. men jag är ändå ganska nöjd, back to normal lixom. det är såhär jag trivs :) men jag har ändå planer på att ljusa upp det lite. det andra blev bara för rödoranget. så jag kommer göra det hos frisören i sommar eller efter sommaren när håret har blekts lite av solen :)

2009-02-18 @ 09:22:34
URL: http://amorina.blogg.se/
Postat av: Anna

Mööörkt!!! :D

2009-02-18 @ 10:40:49
Postat av: Lugg

Lugg:)

2009-02-19 @ 14:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0