härliga helg

kom precis in från en härlig långpromenad, så himla skönt väder ute. Sol, klarblå himmel o lite lagom kyligt. Perfekt slalomväder dessutom så man blir skapligt sugen på att dra iväg o åka lite. Men det är ju inte många veckor kvar nu tills vi ska upp till sälen. Mina söta vänner emelie o carro ska med nu också så det blir skoj att åka med dem för första gången :)

Har haft en helt underbar helg, bara gjort vad jag har velat utan minsta krav eller stress. Mest varit hemma o umgåtts med älsklingen. I fredags kollade vi lets-dance o slappade framför tv:n. Igår morse blev jag väckt med värsta lyxfrukosten på sängen: färskt bröd, jordgubbar, apelsinjuice, fettig & god yougurt :) sen hade mercan även gjort ett supergott kaffe, egenhändigt smaksatt med kanel och kardemumma, verkligen imponerande :) Han erkände dock att det blev fel vid första försöket då han råkade ta kycklingkrydda istället för kanel haha. Burkarna ser likadana ut :) Det blev dock en kanonbra start på dagen. Gick sedan ner på stan o kollade runt lite, shoppade en ny väska från den där lilla sko-butiken i domino som jag inte vet vad den heter.. dom sålde ut alla väskor för 299:- flera som var riktigt snygga! Avslutade med en fika/lunch på bagarstugan, mysigt & gott!

På kvällen gjorde vi sushi o drack ett gott vin framför tv:n. Blev melodifestivalen o sen såg vi filmen Yesman med min o mercans favvo Jim Carrey :) Härligt att Måns gick vidare till finalen, gillade även lili&susies låt, hoppas den går vidare från andra chansen!!


Mitt under medlodifestivalen igår så ringe mercans telefon. Dett var söta Mallan som meddelade att hon lämnat en liten sak utanför vår port. Stackarn hade försökt komma in men koden funkade inte och jag hade inte hört telefonen :( Sötnosen hade iaf lämnat en liten alla-härtans dag present i form av underbart god belgisk choklad o ett fint kort!!
Det var väldigt fint gjort tycker jag :) Tack min vän, det gladde mig verkligen!! haha säger man så föresten? gladde?

Sååååå GOTT!!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0