bra dag

har det varit idag. har i o för sej inte gjort så mkt mer än att jobba men det gick så otroligt bra på jobbet idag så det höjde mitt humör rejält :) Jag kände mig inte så värst stressad heller trots att det finns hur mkt som helst att göra.. gick hem 17.20 men hade lätt kunnat sysselsätta mig ett antal timmar till. Helt sjukt egentligen att det är sådan arbetsbelastning... stackars kommunen :(

Imorgon får jag lite sovmorgon, Sara kommer hit kl. 10 o då ska vi skriva klart vårt pm. Blir skönt at sitta hemma o jobba lite :) Om jag hinner tänkte jag gå till friskis imorgon och träna där för första gången! På kvällen ska vi till Trappan och äta ett gäng men förhoppningsvis hinns det med en träning innan dess. Hoppas Emelie är sugen på lite styrka också så jag får sällskap :) Jag ska nog bara köpa gym-kort där... känns onödigt med pass för jag går så sällan på sånt nu... har ju 10-kort på sol o motion o sen kommer jag säkert igång med löpning om någon månad (hoppas). Börjar så iallafall!

En tråkig sak som har hänt är att vår lilla malmö-resa har blivit inställd :( Jag som sett fram så mkt emot den, det blev inte bättre av att mercan idag när jag kom hem berättade att han nu ska åka till malmö just DEN helgen. Kul. Inte för att jag missunnar honom att åka dit men det var ju liksom vår helg där... :(

Vi sa att vi ska göra nått annat skoj den helgen istället... styra upp lite tjejfest eller så :) Det är ju trots allt löningshelg o jag har inte varit ute ännu detta år, konstigt nog.

nu bilr det lite tv innan det är sängdax

Kommentarer
Postat av: mallan

ja vi får ta och styra upp nån fest den helgen tycker jag! ja e ju lång ledig så måste ha nått att se fram imot...

2009-02-12 @ 16:21:53
URL: http://mj84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0