ångest..

.. har jag just nu!!!
Jag är sååå otroligt trött så jag skulle somna direkt om jag bara tillät mig det men jag måste PLUGGA!!! Men vad gör jag? jo jag sätter mig o bloggar istället.. otroligt smart!!

Imorgon har vi seminarium om vetenskapsteori o jag har pluggat på tok för lite. Alla dessa perspektiv känns så flummiga o vissa av dem låter likadant. Olika böcker säger olika saker så det går ju aldrig att få en enhetlig bild av fenomenologin eller grundad teori :( Jag hoppas verkligen att jag klarar det, men det känns rätt osäkert ärligt talat. Jag brukar alltid förbereda mig väl och läsa på ordentligt men det har varit dåligt med det sista tiden. Visserligen har jag mest mg själv att skylla då jag tagit på mig en massa jobb o sen prioroterat c-uppsatsen istället för vetenskapsteorin.. men man gör ju helst det roligaste :)


Hmm, kanske borde sova nu o sen ställa klockan på 06 och läsa på imorgon bitti istället?! Men risken finns att jag snoozar bort hela morgonen då.. om jag känner mig själv rätt blir det garanterat några snoozningar. Numera ställer jag alltid klockan 10 minuter tidigare än vad jag egentligen borde bara för att jag måste snooza en gång :) en knäpp vana som jag lagt mig till med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0