sorg & glädje

Ikväll är jag ensam hemma, Mercan jobbar kväll och sen ska han sova kvar i Finsång för tidigt imorgon bitti ska han med vår lilla, gamla tös till veterinären. Hon är sämre nu. Smal som en sticka är hon lilla pluttan, hon äter dåligt, knappt någonting längre. I fredagskväll fick jag se att hon var lite svullen på ena sidan i munnen/tandköttet också. Sedan har hon blivit så himla törstig senaste tiden och då kan det ju vara något fel på njurarna
 också :( Ska bli skönt att få henne undersökt iallafall så man slipper se henne gå omkring och lida utan att kunna göra något åt det. Men jobbigt är det att inte veta så jag är lite depp ikväll med andra ord :(

Min andra kisse går runt och letar och gnäller efter Myrra, det är ju hennes trygga klippa och hon är riktigt orolig nu när hon har varit borta i flera timmar. Stackars lille kisse som inte förstår någonting..


Helgen har jag spenderat i Finspång för att få lite annat att tänka på.. har hjälp mamma och pappa att röja lite hemma och så har jag slappat och ätit en massa god mat förstås :) I Lördags var jag dessutom i Risinge kyrka och bevittnade Lisas och Jimmys vigsel. Det var otroligt fint och rörande, bruden var verkligen vacker!



Nyss fick jag även vetskap om ytterligare ett bröllop som blir av i maj nästa år.
Nu börjas det visst lite varstans hihi.

I lördags när jag var hos Mallan så fick jag med mej en påse med jättefina kläder som hon skulle kasta (!!) Jag blev jätteglad, känns som om man har varit ute och shoppat loss nu haha.
Tack snälla du! ♥







Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vad tråkigt med kissen, hoppas hon blir bättre!

2009-08-31 @ 21:27:05
Postat av: sanna

stackars kissen:(

2009-09-01 @ 09:28:43
URL: http://sannadalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0