Stressig dag

Oj, vilken dag detta har varit! Jag som trodde att det skulle bli "skönt" att komma tillbax till min gamla praktikplats fick en smärre chock när det på morgonmötet visade sig att jag skulle ha hand om 3 tjänster denna vecka!! Ojoj.. kastades in i arbetet direkt och har jobbat som en galning hela dagen. Kul att ha mycket att göra men lite jobbigt också när man ansvarar för så mycket.. men en vecka ska väl gå an!

Efter jobbet blev det storhandling, välbehövligt :)

I Lördags blev det en oväntad utgång - på bomull :) Jk & Mallan kom ju hit som planerat, dom hade även med sig söta Annis. Sen ringde Emelie som satt ensam hemma och så kom även hon över. Vi åt en god middag på balkongen, sedan var tanken att vi skulle dra oss neråt stan redan framåt kl. 22 men vi blev kvar här ännu längre... framåt 23.30 lyckades jag iaf få med mej folket, haha, Mercan drog fram shotsglasen & det blev en hel del huttande innan vi slutligen kom iväg. Vi mötte upp Jennie, Nyrre & Chrille för en drink på Trädgår´n, sedan bestämde vi oss för att kolla om alla kunde komma in på bomull. Det gick skitbra trots att vi hade två minderåriga med oss :) Hade en kul kväll, hyfsat nykter & med ett litet skoskav som blev ett STORT skoskav innan kvällen var slut! Ajaj!!

 
 


 hihi, Malin jag kunde inte motstå :)

Kommentarer
Postat av: mallan

bitchi =)

2009-08-24 @ 22:47:59
URL: http://mj84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0