ojoj..

var som sagt i vrinneviskoge på löparrunda idag. Det var helt underbart skönt, bra väder, lagom varmt & jag kände mig i perfekt form, haha, nu låter jag som värsta elit-löparen.. måste påminna mig själv ibland om att det faktiskt bara är vårruset som jag tränar till även fast jag gärna vill tro att det är någonting annat  :D

I vilket fall som helst så var förutsättningarna dom bästa & jag kände mig dessutom väldigt lätt i kroppen, efter några kilometer kändes det kanonbra så jag ökade på och kände själv att det här borde bli en bra tid. Väl i mål så upptäckte jag att de fem kilometrarna tagit mej nästan 30 minuter att springa!! Visserligen är det ett tag kvar till 28 maj men mitt mål är ju att springa under 25 igen, helst under 24 minuter. Det är några minuter att ta in på med andra ord... bara att ta nya tag. Tur att man är envis & vägrar ge upp!

Väl hemma så väntade Mercan med nylagad köttfärslimpa & klyftpotatis och efter maten fick jag en välbehövlig nack-massage, haft haft ont i både huvudet & nacken igår och idag, troligtvis på grund av allt sittande vid datorn under transkriberingen. Det blev faktiskt mycket bättre men lyckan blir säkert kortvarig för imorgon väntar ytterligare en heldag med transkribering :(

Efter massagen tog jag ett låångt & skönt bad, låg o lyssnade på Sjöjungfrun samtidigt, ibland finns det inget bättre än just den stunden! Har haft en väldigt skön kväll med andra ord! Nyss blev jag dock väldigt besviken när jag märkte att det inte är Desperate ikväll på grund av den där satans hockeyn som tydligen ska vara så otroligt viktig...

Aja.. nu ska jag återgå till min favvo-sysselsättning just nu, att kolla runt på karibien & centralamerika :D

Ha en skön kväll!!

Kommentarer
Postat av: malin

halloj gumman allt bra har e de super sitter just nu pa stranden pa en bar i malapascua men internet e sa himla segt kan typ inte gora natt men vi ska forsoka uppdatera bloiggen sa fort vi far tag pa nage battre internet. har typ varit pa tva ode oar.hoppas allt e super med er kram malin och johan

2009-04-08 @ 17:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0