lång dag

denna dag känns som en evighet. Har fart & flängt på en massa ställen men nu är jag äntligen hemma igen. I min underbara säng!

Denna vecka har Sara och jag genomfört 8 intervjuer med olika socialsekreterare, boendepersonal och gode män för ensamkommande flyktingbarn. Det har varit väldigt intressant och spännande men man blir samtidigt så trött av att lyssna och ta in saker, tänka & analysera det som sägs (iaf fall måste jag göra det, analysera alltså :D) Sedan allt resande. Vi har varit i Mjölby, Mantorp, Finspång, Norrköping och nu senast i Flen. Min hjärna känns helt utmattad!

Känns som om vår uppsats börjar klarna mer och mer nu i och med att man fått höra fler och fler röster inom ämnet. Jag har verkligen blivit inspirerad och jag tror det skulle vara väldigt intressant och givande att möta dessa barn i arbetet.

Nästa vecka väntar transkribering! Behöver jag säga något mer....

Men NU är det helg! Fredagkväll & jag är pisstrött. Mercan är i Karlstad o kollar hockey med några grabbar.. jag funderar på att kolla film, har några på datorn som jag inte sett, bla. Seven pounds, Patrik 1,5 och Burn after reading.

Köpte pärlor häromdagen så det kanske blir ett armband ikväll om jag orkar.

Föresten, jag fick tillbax ca 7600 på skatten! Eller ska få rättare sagt! Känns skönt såklart!

Imorrn ska ja & mercan till linkan o shoppa m.m. Ska bli skoj! Men först ska jag slappa som bara den!

I natt behövs det garanterat inga får, lär somna på direkten :D

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: sanna

ja skumt det där emd ugnarna, fast minska mjölet kanske skulle va ngt:)



kan rekomendera seven pounds, riktigt bra, jag tjöt som en gris:O

2009-04-03 @ 18:52:17
URL: http://sannadalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0