piercing igen..

Rensade lite här hemma igår, kollade bland annat igenom alla mina smycken o hittade lite smått o gott som jag hade glömt att jag hade :) Hittade mina gamla navel-piercingar o blev sugen på att prova dem igen.. jag har inte haft ngn piercing i naveln på flera år och jag trodde att den hade växt igen. Det hade den också. Nästan. Men jag tryckte på lite extra o vips så fick jag igenom den.. det gjorde lite ont men skoj att prova igen :)

Sitter o kollar på Socialkontoret - en dokumentär som gick på 2an igår. Åkte hem till Eva idag efter jobbet o lagade lite tacos o umgicks lite. Lite svårt att hinna med att träffa henne nu när jag fått så långa dagar o inte kan vara lika flexibel, men det funkar hyfsat iaf. Det är ju kul o det betyder ju så mkt för henne att vi träffas. Sen
är det ju alltid positivt med lite extra inkomster :)

Mercan är o tränar.. har mår mycket bättre nu och har nästan återhämtat sej helt så det är kul att han kommit igång o tränat igen! Jag tränade på Friskis i Lördags, hängde på tjejerna på ett dance-pass. Sådär kul bara. Vi körde i stora salen o hamnade rätt långt bak så man såg knappt instruktörerna. Skulle inte kunna tänka mig att träna där. Så fort man kommer innanför dörrarna är det världens kaos o fullt av människor överallt som stressar förbi eller väntar på pass. Jag blir stressad av att komma in där. På Nautilus är det nästan alltid en så skön stämning, även om det är mycket folk (o då inte ens i närheten av friskis) är det ändå alltid lugnt o avslappnat i entren o på styrke-avdelningen. Vill man ha lite mer livat är det bara att gå på pass eller besöka spinningsalen :) Passar mej utmärkt! Har fått en träningskompis nu också, Sanna o jag körde ihop ett par gånger förra veckan o på Torsdag är det dags igen, skojj!

Ska nog köra spinning imorgon efter jobbet.. skönt att få ett sånt pass i veckan då man verkligen får ta ut sej o svettas ordentligt :)

Ja o Mercan såg Greven av Montecristo igår, heelt underbar film!! Tack Carro för rekomendationen!! :)

Funderar på om ja ska lägga mej i sängen o kolla lite desperate housewifes.. hmm.. tror det blir så :)
Kraam så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0