praktik mest

idag är nog första dagen på praktiken som jag verkligen känner att jag uträttat något vettigt, det vill säga inte bara svansat runt efter handledarna o ställt en massa frågor :) Idag har jag gjort mina första beräkningar o även ringt några samtal, haha, känner mig så otroligt duktig :) Hade data-utbildning på morgonen, den kändes sådär, kunde det mesta som hon sa, hade nog förväntat mig att få testa mer själv o få "låtsas-ansökningar" att utreda. Men fick ju som sagt göra riktiga beräkningat på eftermiddagen så jag är rätt nöjd ändå :) Sen fick jag eget kontor idag också, känns vuxet :) Egentligen är det inte bara mitt, delar det med Veronika, en annan praktikant, några veckor till. Men hon slutar om några veckor så då får jag ha det för mig själv :)

Slutade kl 17 idag, sen hämtade jag upp skor hos skofixar-nissen på stan också så ja var inte hemma förrän 17.30, kändes helkonstigt att hela dan gått o man bara vart på jobbet. Men det är så man kommer o leva sen resten av livet så det är väl bara o vänja sej. Tur att det är så roligt på jobbet :)

Blev ingen träning idag, hade tänkt det först men sen blev det promenix med Carro istället o det var skönt väder så man får passa på att vara ute nu innan hösten kommer.... Har varit rätt duktig med träning nu senaste veckorna, trots mina nya arbetstider o trots att jag inte har ngn träningskompis för tillfället. Blev 4 besök på gymmet förra veckan, provade faktiskt både spinning, aerobic o bodypump, sen ett hederligt styrkepass såklart :) Tror det blir spinning imorgon igen, tänkte ta med träningskläder till jobbet o gå direkt.

Sovdags nu för min del!
natti!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Det ska jag absolut göra =) skulle vara jättetrevligt =) kramar

2008-09-08 @ 17:21:50
URL: http://amorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0