sommarjobb :)

idag blev jag erbjuden sommarjobb till nästa sommar på AMK, känns verkligen jättekul :) Ja, Sara o Veronika var o träffade verksamhetschefen idag o då sa han att han gärna ser att vi kommer o jobbar på våra ferier framöver. De tar ju in vikarier både under jul o sommaren så vi får se vad det kna bli. Först o främst måste jag ju lära mig jobbet o det är inte det lättaste. Idag hade jag Emiras telefontid.. kändes jättenervöst o jag hoppades nästan att ingen skulle ringa först haha. Sen när det väl började ringa gick det väl sådär måste jag medge.. kände mig himla osäker så jag lämnade över till Emira flera ggr. Kanske hade varit bättre om hon inte ens suttit bredvid?! Men jag lärde mig mkt iaf och det är ju det som är meningen :)

Slutade kl. 16 idag så det blev ett styrkepass efter jobbet, körde igenom hela kroppen med lite extra fokus på mage o så lite löpning efteråt! Det var skönt :)

Mercan har åkt på träningsläger nu hela helgen så ja är ensam här hemma. Har köpt en stor påse naturgodis som ja sitter o myser med nu :) Ska iväg till Vimmerby imorgon på kräftskiva, ska bli skoj även om jag inte är så väldigt förtjust i kräftor :(

ha en skön helg alliopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0