darrigt värre :)

herregud vad slut jag är just nu. Kom precis hem från gymmet, ja o elin testade på ett box-pass med Fidel som instruktör!!! Herregud säger jag bara, trodde jag var hyfsat vältränad efter fem veckors ganska så diciplinerad träning (enligt mej iaf) men nää det är jag inte har jag konstaterat nu :) Både ja o Elin höll på att ramla ihop efter halva passet, haha... vi fick nog båda en smärre chock när vi fattade vad vi gett oss in på. Armarna o fingrarna bara darrade o jag orkade inte ens lyfta armarna till slut... undrar hur mina muskler kommer må imorgon.?! Men visst är det otroligt härligt efteråt, hur trött man än är under och efter passet är det alltid lika härligt att känna att man klarat av det hur tufft det än varit och eftersom jag inte är den som ger upp i första taget har vi redan bestämt oss för att gå igen nästa måndag :)

Imorgon har jag bestämt med Sanna att vi ska köra lite styrka.. men det blir nog ett lugnt pass, tror inte jag orkar nått annat, iaf inte för armarna... Men det är ju så himla roligt samtidigt så jag tror inte att jag kan hålla mig ifrån gymmet :)

Jag har färgat håret också, mörkbrunt med lite röda inslag. En väldigt fin färg som jag sakta men säkert börjar trivas i nu... Först kändes den väääldigt mörk men kanske passar i det trots allt? Håret känns iaf väldigt mkt fräschare o friskare nu när jag fick bort alla fula toppar o i med lite färg!

Fick massage idag med, så himla sköönt! Har haft ont i en axel ett tag nu... säkert på grund av att jag sitter mkt vid datorn på jobbet. Men det kändes faktiskt mycket bättre efter att Mercan masserat så han måste vara himla duktig :) Var ett bra tag sen nu men det ska det bli ändring på nu har jag bestämt. Han man en massör hemma måste det ju självklart utnyttjas!

Dags för sängen!
KrAmiS!

Kommentarer
Postat av: malin

du e super fin i hårfärgen ,passar jätte bra i den!blev lite sugen på att färga mitt me får se om jag tar tag i det=) ses imorn

2008-10-01 @ 00:45:22
URL: http://mj84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0