trött o hängig :(

usch, mår inte alls bra just nu, känner mig jättetrött o hängig o har ont i halsen. Känner mig lite febrig emellanåt också men hittar ingen febertermometer så jag kan kolla. Kände redan i Måndags att jag var så himla trött hela dagen, visst att man är lite måndags-trött men jag brukar inte vara det hela dagen. Tisdagen var likadan o även idag, hade jag haft en säng bredvid mig hade jag kunnat somna bara jag lagt mig i den när som helst under dagen idag. Jag vill verkligen inte bli sjuk nu, ser fram emot helgen så mycket. Både Mercan o jag ska vara lediga o umgås lite sen ska jag ju festa med finspångs-tjejerna på lördagen o träffa alla häliga tjejer som jag inte sett på månader (många av dem iaf) Åhh så typiskt att känna såhär nu, hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon!

Vill må bra NUU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0