ellen

Imorgon är det dags för ellen-rekryteringen!! Träffade Karin en sväng nu ikväll för att fixa det sista o handla lite fika till tjejerna.. om det dyker upp några :) Hoppa hoppas det blir bra & at några vill vara med i min & Karins tjejgrupp!! Jag är faktiskt inte så nervös inför själva "pratet" något som jag annars ALLTID brukar vara. Det känns väldigt bra faktiskt, men lär väl bli lite småjobbigt imorgon skulle jag tro. Är mest oroad över att ingen ska anmäla sig så vi står där utan tjejer sen... haha då skulle man bli lite smått deppig!! Men vi får hoppas på det bästa helt enkelt!!

Nu ikväll blev det ett bodypump-pass på gymmet. Saknar min vanliga box-träning på måndagar men har inte haft ngn partner nu på två veckor :( Känner inte för att gå dit själv o riskera att får köra med instruktören, haha, det skulle bli för jobbigt, både fysiskt o psykiskt tror jag :) Glömde givetvis att strecha lite extra efteråt så imorgon kommer väl den vanliga pump-träningsvärken krypande. Den är både skön o hemsk på samma gång :) Jag la på lite extra på biceps denna gång, tog två 1,25:or o la utanför klämmorna på skivstången o körde med ett tag. Sjukt jobbigt, det bara brände i musklerna (som det ju såklart ska göra ) så nu vet jag iaf ett ställe där det kommer känas imorgon!!

Har faktiskt hunnit med en hel del träning på sistone.. i lördags tvingade sara ut mig för lite jogging. Jag var väääldigt tveksam innan med tanke på att jag inte sprungit på evigheter. Men det gick faktiskt över förväntan, det blev tv å varv runt strömmen o det kändes kalasbra, både flåset & benen :) Nu är jag nöjd!!!:) Kändes extra bra med tanke på att det blev partaj senare på kvällen med en massa snacks o dricka o så bakiskäk på det sagen efter. I o för sej var jag inte ett digg bakis men lite bakismat är ju aldrig fel ändå :)

Ja o mercan var i Linköping igår, blev lite shopping på ikano o en snabbis in till ikea. Ja shoppade jenas, hittade ett par jättesnygga som satt perfekt på H&M!! Har aldrig köpt jeans där förrut men det var en riktigt hit :) Billiga dessutom!!:)
Köpte även lite ljus, en lampa o tavlor på ikea. Hade kunnat köpa en massa mer där men jag fick inte gå där så länge för min kära pojkvän som var totalt uttråkad. Han har ju inte den förmågan att kunna kolla runt i en affär om man inte letar efter något särskilt, speciellt inte om det är fråga om heminrednings-grejer, lite synd :(


Denna lampa blev det iaf till byrån i v-rummet.. vår kära lilla Myrra busade ner den gamla vi hade så det gick i kras :(
Men den här blev mkt bättre, super fin fanns i flera olika färger, vi tog den vita 149 :-


Jaa, så nu är ja typ pank igen.. o det är bara den 3:e idag, jag är bara helt omöjlig!!! Men får inte glömmas att Mercan faktiskt fyllt år o ja shoppade presenter åt honom för pengarna denna månad o då går det ju åt några extra hundralappar. Sen blev utgången i lördags helt sjukt dyr. Jag tror inträdet kostade 140kr?!?? Sen en drink för 99kr... är inte det på tok för dyrt??!! Men betalar gör man ju ändå så det är väl egentligen inte FÖR dyrt, tyvärr!

Aja, nu ska ja läsa lite innan det är sovdags!
nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0