sjukling

nu börjar jag äntligen känna mig bra igen.. har mått helt knas ända sen i fredags. Började med att jag mådde illa som bara den, kände mej yr och var tvungen att ligga i sängen, låter som en bakis.dag men det var det inte kan jag lova. Blev bara vatten & en Mer på valborg =) Skulle ut o käka med tjejerna på Harrys på fredagskvälllen men fick hoppa det för jag orkade bara inte upp ur sängen. Sov typ hela kvällen & natten och halva lördagen. Sen bussen till Finspång o jobbade kvällen+ journatt. Kände mej lite yr o konstig även på jobbet men det blev något bättre framåt kvällen. Idag har jag känt mig lite halvkonstig emellanåt men hyfsat normal iaf =)

Pappa skjutsade mej hem i morse sen har jag varit ute o gått med Sara & Emelie.. köpte några tidningar på Ica så nu har jag legat o softat o läst i soffan några timmar också.. riktigt skönt =)

Fick en stor kruka av mamma också så jag tänkte plantera mina jordgubbsplantor i den o fixa lite med det.. hoppas jag har jord så det räcker bara. Carro kommer troligtvis förbi en sväng sen också.. hon ska kolla på när jag ger Myrra tabletten så hon kan det sen när vi åker till Turkiet. Hon & Simon ska ju vara kattvakter då =)

Känns så tråkigt att helgen redan är slut.. eller snart slut iaf.. den har bara försvunnit nu när jag har legat "sjuk"... o såvit bort en massa. Men men... vi får ju semester på torsdag då vi åker så jag kanske inte ska klaga.

Jag ska nog behålla båda mina bikinisar föresten.. hehe.. kan inte bestämma mej o båda är så himla fina.. jag har ju jobbat lite extra nu också så då känns samvetet lite lättare =)

Kanske blir grilla ikväll.. tinar upp lax nu iaf så får vi se vad vi gör med den. Mercan jobbar till sex så han är väl jättetrött sen antar jag. Såg att nån Zorro-film är ikväll också.. måste se den, de är ju så bra =)


Kommentarer
Postat av: sanna

hej:)
ja det ska bli jätte kul med lite nytt i garderoben:)
jo det blir nog bäst att göra lite slingor i löshåret, men det hinner jag inte göra då när ni kommer, men om du tar med håret då så kan jag göra det när jag får tid över på jobbet. så får du kanske lägga till ca 100 kr extra för slingorna till löshåret.

hoppas du haft en bra helg trots att du varit sjuk
kramis

2008-05-04 @ 15:52:36
URL: http://sannadalle.blogg.se
Postat av: susanna

tjatja. :) detsamma du :) ja, forever21 har sjukt fina saker men att beställa själv därifrån är inte att tala om. frakt + tull + moms. inget för oss studenter direkt ;P

just nu är jag ju hemma i skåne så uppsatsen ligger på is ;P hur går det själv? kramar

2008-05-05 @ 21:50:24
URL: http://amorina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0