lycklig

Jag är bara så lycklig just nu.. låter kanskehelt knas,speciellt med tanke på att jag fyllde 24 nyligen o borde ha åldersångest som bara den hehe. Det är inget spec. som hänt utan allt känns bara helt rätt. Sedan är det snart sommarlov och sommaren känns så rolig i år. Sen är det j så otroligt härligt väder ute o det gör en ju bara ännu gladare =)

Hade lååångdag i skolan idag, 8-17, jag och Sara höll i vårt kreativa seminarium på förmiddagen och det gick faktiskt jättebra, fick bra respons från Gunnel oxå =) På em hade Anna ocj Camilla sitt seminarium som handlade om ART - agression replacement training, Vi fick prova på övningar som används på barn som är väldigt utåtagerande och har svårt att hantera ilska...  väldigt intressant, speciellt för mig som har en del aggressionsproblem.. Ja o Carro antecknade som bara den med tanke på våra problem haha.

Nu ikväll blev de löparrunda, känns inte lika motiverande längre med tanke på att vårruset är avklarat men det var skönt att komma ut lite. Carro & Emelie stannade på muffins o vatten efteråt så blev det lite skisnack oxå =) Ska bli så kul att dom ska vara kvar här i Norrköping i sommar! Vi har föresten bokat in en tripp till abborreberg på torsdag om det blir fint väder, lite picnic o sol o kanske ett dopp?!

Mercan o ja hade myskväll igår o det blev verkligen MYSkväll! Vi har knappt sett varann sen vi kom hem från Turkiet så det var jättehärligt o gosigt att bara vara med varann en hel kväll och natt.  Åt ost o kex o såg film, Solstorm, den var bra tyckte jag men Mercan tyckte den var konstig...

nu ska jag lägga mej i sängen o läsa rapporten so vi ska opponera på.
natti natti på er vänner + alla andra läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0