härligt väder o en liten bäbis

jaa nu har mercans syrras bäbis äntligen kommit ut ur magen o det blev en lite tjej! GRATTIS!!!
Var så länge sen som någon i min bekantskapskrets fick en liten så det ska bli skoj o gosa med en liten bebbe igen =) Så har man nån att köpa bäbis-kläder till också, såå kul! O ännu roligare när det är en tjej också, finns ju så otroligt mycket gulligt!!

Vilken underbara dag det har varit idag!! Haha jag låter som en sån där som bara går runt o är så jävla positiv hela tiden, en sån där som alla stör sej på hehe. Men jag brukar alltid vara pessimist så det känns väldigt bra att jag mår så bra just nu! Kom på att jag egentligen borde ha pms nu också men den känns inte av ett dugg, såå skönt!!

Dagen började med en härlig sovmorgon + frukost tillsammans med älski! Sedan kom Sara o vi satt på balkongen o förberedde opponeringen till imorgon! Det gick ganska bra faktiskt, vi har verkligen så lika åsikter vad gäller skolarbete. Vi tycker oftast likadant o det underlättar massor i vårt arbete!! Kanske blir c-uppsats tillsammans också?! Om inte ja o Carro ska skriva om kvinnors våld mot män haha.

Vid 3-tiden hämtade ja upp Eva på hennes jobb så gick vi på stan o ja shoppade ett par nya solglasögon på Åhlens, Mercan satte sig ju på mina gamla älsklingar när vi var i Turkiet. De här var inte ens hälften så bra men de får duga.. Hittade även en svart klänning på Vila, ett väldigt impuls-köp som jag nog får prova några gånger till innan jag bestämmer mig... den var fin men jag är ju ingen klänning-människa direkt.

Imorgon är sista dagen i skolan!! Eller typ sista, vi har ju två dagar till men de är inte så krävande så det räknas inte =) Känns så skönt att jag ska vara ledig några veckor nu innan jag börjar jobba. Förrut tyckte jag det var jättedåligt att jag inte skulle börja förrän v.26 men nu känns det hur bra som helst. Behöver verkligen vara ledig och bara vara. Sova länge, läsa böcker om inte har med skola att göra och ta dagarna som de kommer åh vad jag längar efter det! Mercan tycker att jag är helt konstig när jag säger så och jag kan till viss del hålla med honom eftersom jag alltid varit en sådan planeringsmänniska som inte alls tycker om att inte göra nått .Men nu har jag ställt om helt av någon anledning =) Funderar på att åka hem till familjen några dagar också o bo med dem o vara "barn" igen =) Mercan är ju ändå borta på em i nästan två veckor.. brukar ju vara skönt att vara själv första veckan...
Får se hur jag gör.. skulle ju som sagt inte planera =)

nu blir det lite tv,, är ju desperate ikväll!
KRAAM på er!


Kommentarer
Postat av: benita

grattis med bebisen :D

2008-05-27 @ 20:12:25
URL: http://benitamaria.blogg.se
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

härligt med en nytillskott i värlen!GRATTIS!

2008-05-27 @ 20:16:48
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: QUEENIEQUEENIE

hej! rösta på min blogg -queeniequeenie här: www.theguide.nu/votetisdag.htm, (jag vet om du har röstat eller inte) och jag länkar till din blogg i 7 dagar? skriv en kommentar till mig när du röstat bara..

2008-05-27 @ 20:17:18
URL: http://metrobloggen.se/queenie
Postat av: malin

vad roligt att du kommer till fimpan då måste vi hitta på någe kul!hade mig med min första vollyboll match igår =)riktigt kul!men väldigt dålig=)kram

2008-05-28 @ 00:49:35
URL: http://www.mj84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0