Födelsedag x 3

Igår blev det fördelsedagskalas här hemma, vi hade ju tre fördelsedagsbarn att fira, jag 15/5, Emelie 23/5 och Sara 25/5. det bjöds på tacopaj och en massa glass, maränger, dajm, jordgubbar m.m. till efterätt, väääldigt gott blev det =) Presentöppning blev det såklart också, jag fick jättebra saker, bara sådant som jag ville ha =) Fick bl.a ögonskugga i olika gröna nyanser, läppglans, jättefina rosa och korallfärgade pärlor, nagellack och en helt underbar svart partyväska från friis & company, jag bara älskar den!!!

Vi hade från början bara planerat en lugn mysig tjejkväll hemma men efter mat och en omgång Alias och lite dricka var vi i riktigt härlig stämning så vi ville vidare men vart tar man vägen i Norrköping en Fredagskväll om inte är 18 eller över 25??

Tjejerna hade droppat av en efter en under kvällen men vi blev iallafall ett litet gäng som drog iväg neråt stan.. hamnade på Palace till slut och det blev riktigt skoj faktiskt!!! Sådana spontan-utgångar är nåstan roligast, får bli mer sånt tycker jag!!

Idag ska jag baka lite. Klockan 15 kommer familjen + delar av Mercans familj och ska fira mej lite.. har ju inte funnits tid till det tidigare, men bättre sent än aldrig =) Blir dock ingen tårta (fick nog av det i Turkiet =) Tänkte göra bananåkokospaj med choklad och rabarbermuffins!

Lite bilder från gårdagen...

image59
Födelsedagsbarnen!


image60
Sötisarna Fatema & Elin


image61
Sjuklingen Mallan kom lyckligtvis förbi en sväng också, inte detsamma utan henne =)

image62
Ute på Palace

image63
Såå söta =)



nu blir det bakning för min del!
Trevlig helg på er alla!

Kommentarer
Postat av: Fatema

Hahahahahha... bästa korten! Representerar hela kvällen ganska bra :P Riktigt kul var det!

2008-05-25 @ 00:32:35
Postat av: susanna

ser ut som om ni hade riktigt kul :) grattis till er alla, både i för-och efterskott :D kramar

2008-05-25 @ 10:40:05
URL: http://amorina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0