två varv runt strömmen.. nästan..

Kom precis in från en skön men väldigt jobbig joggingrunda, det blev nästan två hela varv runt strömmen. Skulle tippa på att jag iaf sprang 5 km!! Stannade bara en gång för att knyta skon =) Nu är jag riktigt stolt faktiskt, vårruset känns inte jätteomöjligt heller längre =)

Annars har det mest blivit plugg idag o alla andra sagar oxå för den delen. Igår blev det ett litet varv på stan men pank som jag är blev det bara ett linne till Lördagens partaj! Ett grått halterneck som jag tänkte ha till mina halvnya svarta byxor som jag köpte i Sthlm! Det blir nog bra det där =) Ska bli skoj att gå ut i Finspång på Lördag oxå, många som är hemma som man inte träffar på så ofta! Förfesten blir hos Annskan som har fixat ny lägis o allt, ska bli kul o se den!

Nu ska jag fixa gainer hihi sen blir det in i duschen! Ikväll kommer Eva hit o sover över, vi ska se Råttatouille eller hur det stavas =) Ska bli skojj!

Längtar efter mamma & pappa & syskon & påskmys hemma!

Några Stockholms-minnen oxå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0