plugg & sånt

härligt med Måndag igen då.. eller inte =( Tänkte skriva klart min rapport nu på fm eftersom vi ska bort på mat sen men jag kan verkligen inte skriva alls idag. Ingen socionom ute på msn heller så jag kan få hjälp. blää Men den är faktiskt nästan klar sådet är inte så farligt. Sitter o försöker komma på ämne till b-uppsatsen istället men det går inge bra det heller. Ska träffa Sara imorrn då får vi grubbla llite ihop =)

Sitter o är nervös får anställningsintervjun imorrn oxå.. vill vara förberedd men samtidigt ta det som det kommer.. åhh.. min första "riktiga" intervju lixom. Hon kommer säkert fråga om mina egenskaper.. o hon frågar om dåliga ska jag säga att jag är sjuukt långsint.. o att jag blir psykisikt störd när jag dricker haha. Nävars men jag ska sluta vara långsint nu har jag bestämt, eller försöka iaf! Livet är vad jag har här o nu, och vad jag har framför mig, inte det som ligger bakom, iaf inte all skit! Älski måste verkligen tycka om mej alltså, som den ragata jag bli ibland! Usch!
Jag har ett underbart liv just nu faktiskt, tänkte på det häromdagen, att jag är väldigt lycklig! Vill att livet ska vara såhär för alltid, vill inte bli äldre nu och definitivt inte sluta plugga haha. Eller jo på sätt o vis vill jag ju det, jag o älski ska ju åka på vår jorden-runt resa när jag är färdig o har sparat ihop en massa pengar oxå förstås =) Det ska bli härligt!

Just nu sitt-ligger jag i sängen och lyssnar till det underbara ljudet av dammsugaren som används av min pojkvän, vääldigt jämställt hemma hos oss =) Nävars men det var hans städvecka förra veckan och eftersom han jobbade helg så gav jag honom dispans att få städa på måndagen ist. Så nu har han fullt upp =)

Nu ska jag återgå till pluggandet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0