Glaad Påsk!

Påskafton då.. & jag är inte alls hemma o myser med familjen utan sitter ensam i vår lägis i stan =( Nä vars det går ingen nöd på mej, vi ska fira påsk på måndag ist. för lilla mamsen var tvungen att jobba hela helgen! Mercan jobbar ju oxå för den delen så det passar ju bra för honom oxå!

Varit ute o gått på morgonkvisten.. ett varv på stan har jag oxå hunnit med, bytte ett par skor som jag trodde jag skulle kunna gå i, liiite för hög klack för mig upptäckte jag dock här hemma igår hehe. Skopunkten är jättebra men oftast (iaf för mej) hittar jag två par som jag bara måste ha. Sen måste jag ju hitta ett trejde par bara för att de blir gratis o då blir det bara ett par som jag tar bara för att liksom. Risken är stor att de inte kommer att användas överdrivet mkt, tyvärr!! Var snäll i spang runt o letade efter en slips till min pojkvän oxå men hittade ingen som dög åt honom, eller som låg i rätt prisklass menar jag... man blir snål eller jag menar ekonomisk när man varit i Kina haha.

Jag ska föresten få ett påskägg fullt med pärlor =) Godis blir det nog oxå för den delen men jag åt mig äckligt mätt på det igår. Ja & Älski var på bio. Vi har så mkt biobiljetter så vi kände att vi var tvungna att börja använda dem, tyvärr fanns ingen jätteintressant film att se så det fick bli Vantage point (tror jag den hette) Den var ok, lite annorlunda upplägg. Mercan gillade den inte!

Idag ska jag försöka mej på o sy lite, åhh det hände en så pinsam sak förra veckan med min "nya" begagnade symaskin. Tråden bara trasslade sej hela tiden, jag satt säkert i två timmar o krånglade, ringre mamma stup i kvarten o surade (hon som köpt den till mej) Hon sa att jag skulle åka tillbax med den till butiken vilket jag gjorde dagen efter. Sedan ringde de från butiken o sa att felet berodde på att jag trätt maskinen fel.. haha.. jag är då ingen sömerska =) Men det är ju kul att sy, när det väl funkar vill säga.

                                       Glad Påsk!!                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0