älskis hemma igen =)

jaa nu är han hemma hos mej igen.. fast vi har knappt setts sen dess, bara på nätterna hihi
Han jobbar ju em denna vecka och jag har fullt upp i skolan från tidig morgon till sena eftermiddagen! Men i morse fick han mej att hoppa en föreläsning och ta mysmorgon istället.. det var det absolut värt =)

Kul att få lite presenter oxå =) Fick bl.a. en jacka, träningsbyxor, en väska, ett par jenas...nej jag skämtar inte haha, verkligen en skräll att min pojkvän klarade av att köpa ett par snygga jeans till mej och de sitter verkligen sitter skitbra, det kan jag ju knappt göra själv = ) Sen hade han köpt en jättesnygg väst som dessvärre var för stor =( O sen lite trosor som var för små.. där hade han inte lika bra ögonmått, de måste varit för barn eller nått för de såg jättesmå ut men asiater är ju inte så stora haha!

Helt sjuuuukt mycket i skolan nu tycker jag!! Beror nog mycket på att vi läser sådant som jag inte alls tycker är intressant eller relevant för mej. Arbetsrätt, skadeståndsrätt o avtal o shit, usch inge kul alls! Lite familjerätt har ju också och det är tur, så man får läsa något intressant! Mina personliga jurist Stina har hjälpt mej lite oxå =)
Måste börja på min rapport snart oxå men tror det får vänta till nästa vecka, tänkte skriva om barnets bästa vis vårdnadstvister, det verkar intressant!

Idag har jag o Emma varit vääldigt effektiva o skrivit klart våra fall iaf så imorgon ska vi sammanställa med de andra i vår grupp! Eftermiddagen spenderade jag nere på Fräcka med Sara, Emelie o Emelie! Nu ikväll blev det ett roligt box-pass med Stina!! Känns att man har fått bättre kondis nu, kändes som att man skullekunna köra ett pass till direkt efter hehe.. återhämtlingen går mkt fortare och det är kul att se lite resultat =)

Idag när jag kom hem från skolan hörde jag ett krafsande ljud innifrån sovrummet, det visade sej komma från resväskan, gissa vem som var instängd där??? Jo Myrra hoppade ut när jag öppnade, då var det 3 timmar sen Mercan åkte. Han hade inte sett att hon gått in där utan bara lagt på locket när han åkte.. stackars lilla kissan! Tur att hon inte blivit toa-nödig där inne =)

Nu ska ja titta lite Tv innan det är sovdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0