uttråkad!

nu är ja trött på o va ledig när alla andra jobbar eller är utomlands. Vill bara börja jobba o få ett liv igen =) Ja gör absolut ingenting vettigt om dagarna numera, sover bort halva dagarna gör jag med, usch! Igår va i o för sej Emilia här, har inte sett henne sen i påskas så det var riktigt trevligt! Vi grillade drack vin o kollade matchen, faan fattade aldrig att Ryssland var så bra.. tråkigt.. men så är det ju ibland!

Idag ska jag ner o träna lite, får inte med mej nån så jag går nog ner nu på fm o kör lite styrka! Jag ska hämta älsklingen+grabbarna ikväll på Skavsta, han messa nu o sa att halv ett nog blir bra! Kommer garanterat ha svårt att hålla mej vaken bara för att jag måste. Sen gick jag ju givetvis upp tidigt idag med, Emilia sov ju över o skule iväg till jobbet så ja var tvungen upp o serva henne med lite käk! Kanske blir en lite eftermiddagslur lite senare!

Ja ska handla o laga mat också! Jag har bara lagat mat två gånger sen Mercan åkte, hehe. Det räcker så länge nu (sen har jag ju förvisso ätit ute o lagat mat med tjejerna några gånger)

Igår rökte jag 10 cigg, såå onödigt! Sitter fortfarande kvar massa skit i halsen o nere i lungorna känns de som! Usch!

Jag borde klippa mej snart också, ser att ja har en del fula toppar. Men ska nog vänta lite till men det, nu har jag ju äntligen fått lite längre hår då vill jag inte klipppa bort de...

Vilken skit-dag det ser ut att bli, bara grått o trist! Om det ändå kunde vara varmt o sol så man kan sola o bada, då skulle det vara kul att vara ledig!

Nä nu ska jag väl ta tag i dagen o dra mej ner till gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0