måndag

kom precis hem från Sara, kollat fotboll o snackat skit.. mest det senare =) Var ute på Trädgår´n först en sväng o käka lite.. trevligt men gud vad dyrt det var o inte mycket mat fick man heller. Ingen av oss vartså värst mätta o då är båda Sara & Carro inte direkt stora i maten. 100 spänn för en pytte sallad, aja det är ju mysigt där vi satt iaf o alltid härligt att sitta ute. Carro är verkligen kolsvart nu också efter hennes o simons semestervecka =) Sa hejdå till Fatema oxå, hon åker hem till Mariestad imorgon, får se om vi tar en tripp dit nästa vecka, har ju varit prat om det!

Blir kanske intet K-holm i helgen, Carro hade kollat fel med sina föräldrar, men det får bli en kul helg här i stan istället!

Imorgon ska ja komma iväg till Nautius, måste bara det! Det där kortet bara kostar en massa pengar o ja kommer knapppt ihåg när jag var där sist.. ångest!

Ska nog till Mallan imorgonkväll o se första Sverige-matchen med! Skojj! Stannar nogi Finspång över natten med. Vart jag nu ska göra av mina små bebbar... Myrra måste ju ha sin medicin morgon o kväll o jag kan inte ta med dem dit för så skrämmer dom ihjäl mammas o pappas lilla mes-kisse hehe. Hmm.. jobbigt det där... men sååå värt det!

Fick sms av älski precis också, de hade kommit fram till Bergamo nu o satt i husbilen på väg till ngt matställe... Så nu är man själv här hemma då ett tag. Det blev rätt bra ändå nu.. från brjan kändes det heldumt att han skulle iväg de enda veckorna på hela sommaren som jag är ledig men nu har vi haft massor av härliga dagar tillsammans som jag inte räknat med så det blev kanonbra! Får jag lite tid för mig själv också, det är alltid skönt på sitt sätt! Igår hade vi världens mysigaste picnic ute i abborreberg på en klippa precis vid vattnet. Tog jättefina kort men de är tyvärr kvar i kameran som är nere i Italien just nu sådet dröjer ett tag innan den är hemma igen. Vi köpte med oss tapas o åt där ute med, gosa lite o sen hem o såg film. Blev Irene Huss igen, Nattrond denna gång, bra den också!

Nu blir det lite läsning.. har bara några sidor kvar i Predikanten..

natti natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får ta på dig sverige tröjan=)

2008-06-10 @ 00:48:41
URL: http://mj84.blogg.se/
Postat av: Anonym

du får ta på dig sverige tröjan=)

2008-06-10 @ 00:49:11
URL: http://mj84.blogg.se/
Postat av: malin

ta på dej sverige tröjan=)

2008-06-10 @ 00:50:46
URL: http://mj84.blogg.se/
Postat av: Anonym

sara glöm inte sverige tröjan:P

2008-06-10 @ 08:20:16
URL: http://sannadalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0