SOMMAR!

Jaaa nu är det verkligen sommar! Har njutit av sol o bad som bara den denna vecka! Det är helt sjukt, inte ett moln på himmelen på typ en vecka (ja förutom lite igår då)


Mercan o ja var ute i Åby i Torsdags o provade Lillsjön... ganska mysigt ställe men helt galet mycket ungar överallt. Inget bra för mej som bara fått bäbis på hjärnan sen Alicia föddes, tror Mercan blev lite orolig där ett tag när jag visade lite väl mycket intresse för barn, hehe. Men tar jag mitt förnuft till fånga så vill jag så klart inte ha barn ännu... måste bli färdig med allt annat först & växa upp lite till tror jag. Men visst vore det mysigt med en liten?!


I Fredags drog vi iväg till Varamon ett gäng, skitfint där, nästan som utomlands. Blev en massa sol o bad o lek med boll i vattnet, körde gris allihop hehe. Jag skadade stortån också, ajaj, är bätte nu iaf. På kvällen skulle vi grilla hemma hos Grönborg men grabbarna fick inte til det med briketterna så vi fick steka istället haha. Det blev gått ändå o en trevlig kväll, men alla va trötta efter heldag i solen så det blev inte så sent. Kul att träffa Linn också, trevlig tjej!


Igårkväll blev det ensamhemmakväll för min del, lördagkväll o allt. Det var dock inte så illa faktiskt, skönt med en kväll för mig själv ibland. Var lite besviken först när Mercan planerade sin utgång o vädret var så himla fint. Då blev jag också sugen på att parta men hittade inga lämpliga vänner att haka på. Nästan ingen som är här i stan denna helg, folk är antingen utomlands eller jobbar känns det som. Sara skulle i och för sig ut men hon skulle vara med sina "gamla" vänner som kommit hem så det kändes inte jättebra direkt. Gav upp mina utgångsplaner sen iaf, jag ransakade mej själv o kom på att jag nog mest ville ut för att få ha på mej min nya klänning =)

Skulle åkt till mamma o pappa på grillning först men sen ringde pappa o sa att mamma vägrade grilla ikväll på grund av brandrisken, haha, jaa det är min mamma det! Fick såklart komma ändå på annan mat men då fick de va tycker jag =)


Var iaf  väldigt duktig igår, på morgonen, eller ja det kanske blev mer dag än morgon innan vi var klara, körde Mercan & ja ett ordentligt styrkepass på Worldclass. Hade två prova på-biljetter dit. Riktigt fräscht gym faktiskt o skitnära oss låg det också. Hade jag ingen aning om. Det blev iaf biceps, triceps o mage. Länge sen jag var så slut, otroligt skönt! Mercan var skitsträng mot mej, jag var tvungen att köra med jättetunga vikter, men jag orkade faktiskt mer än jag trodde, det var kul!


Stor-städade hela lägenheten igår också o tvättade fem maskiner tvätt. Efteråt vart det en stor påse godis o en film, o jaa jag såg den själv! Var sugen på nått beck-liknande men har sett alla Beck o alla Wallander så jag testade Irene Huss & Tatuerad Torso.. Den var bra så det kan det bli mer av framöver...


Idag har jag njutit ännu mera av sommarlovet! Ja Mercan Peter o Sanna åkte ut till Abborreberg o hängde lite där, blev pizza o lite sol o bad. Ikväll blir det Tapas med älski, sista kvällen vi får ihop på ett tag. Han drar ju iväg på em sen! Vi ska nog köpa med oss lite tapas o åka ut o ha picnic någonstans! Mysigt!


Ha en underbar fortsättning på helgen allihop!

Lite bilder från Varamon...


Varamon


några solade...


medans två andra mest höll till i vattnet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0