jag är sååå otroligt puckad!!!!

jag har sabbat min älskade dator, allt är bara såå skit just nu! Inatt när jag kom hem från Palace var jag som vanligt vrålhungrig o var tvungen att proppa i mej lite mat.. satte mej naturligtvis vid datorn o skulle precis börja äta när jag slår ut en Loka-flaska som jag fyllt upp med vatten, över hela tangentbordet på min laptop!! FAAN!! Så ävlka onödigt att kolla mejlen eller vad sjutton jag skulle göra halv fyra på morgonen liksom!

Jag fönade & torkade o ringde kära bror o bölade! Han lyckades dock lugna mej aningens. Har inte vågat ringa mamma ännu, hon som tjatat på mej i alla år att inte äta o dricka vid datorn o ja har alltid bara äh.. säkert att kan spiller liksom... åhh ja äär såå arg på mig själv just nu!

Ni kanske undrar hur det kommer sig att jag kan skriva nu men jag var nere på claes ohlsson förut o köpte ett nytt tangentbord o det funkar hyfsat ska jag väl säga. Emellanåt för datan för sig att bara skriva en massa L, typ som om nån håller in den tangenten.. LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
lite störande men förutom det funkar det faktiskt. Tangentbordet är så litet o smidigt också så jag har lagt det ovanpå det gamla så det känns nästan som innan.. men åhh såå onödigt! Undrar om man kan lämna in det till nån data-nisse som fixar det inte allt för dyrt?


Var riktigt skojj igår dock, fram tills jag kom hem vill säga.. Vi blev lite hängiga efter Sveriges förlust men kom igång sen igen iaf! Stannade till hos Emelie o drack lite baccardi apple innan vi drog in på palace.. lite smått onödigt såhär i efterhand men vi hade riktigt skoj! Träffade lite finspångsfolk ute med som man inte sett på helt sjukt länge så de va extra skoj. Jag hade min nya klänning också!

Älski ringde förrut med.. dom hade det sådär.. han va lite krasslig stackar´n o så frös han lite. Han hade ju inte med sejjacka ens, glömde ju typ bort att de är precis vid alperna Innsbruck ligger =) Börjat sakna honom nu.. efter ca en vecka som vanligt hehe.

Ska till Emelie ikväll o se 27 dresses också.. blir skönt med en slapparkvälll!

Imorgon ska ja ringa o försöka få vaccin mot TBE.. mamma tjatar om de hela tiden.. men det kanske kan va bra nu när ja ska va ute på läger hela sommaren. Ska ringa nån data-snubbe med som kan laga min data!

nu blir det promenad runt strömmen!

Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0