sommarjobbet närmar sig..

nu ikväll har jag varit på info-träff inför lägret, fick lite info o sånt o så träffa de andra som jag ska jobba med o de verkar bli ett bra gäng. Vi är tre killar o tre tjejer + de ansvariga för gården. Tre av de andra har jobbat innan så det känns lite tryggare =) Fick schemat också o jag jobbar givetvis det allra första passet!!! Dock tillsammans med en annan somjobbat innan så det gör det hela lite lugnare! Känner mej ändå lite nervös..har ju aldrig jobbat med så "stora" barn som kommer ut första veckan så det känns lite pirrigt men samtidigt väldigt kul o lärorikt! Stannade kvar lite efteråt o pratade med socialsekreteraren o han sa att det kommer bli en jättebra erfarenhet för mig. Det visste ja i o för sej redan innan men kändes ännu bättre när han sa det såklart =) En o en halv vecka kvar tills det sätter igång. ..

Vaknade i Finspång idag som planerat, vi såg ju matchen igår hos mallan, blev ett stort gäng. Men vilken match det blev!!  Kände mig lite smått frustrerad efter första halvlek men det ordnade ju upp sej till slut tack o lov =) Hade varit skojj o vara med där nere i Österrike.. men har man varit på VM är det nog svårt att slå det =)

Inte hört ngt från älski idag men han hör väl av sig senare ikväll.. drog iväg ett surt sms till honom förut när ja hade bråttom iväg o inte hittade cykelpumpen, han hade den sist när vi skulle iväg till varamon o han envisades med att försöka pumpa en halvdan volleyboll.. gick inte vidare hehe. Jag cyklade ändå ner till stan trots att ja knappt hade någon luft i däcken.. inte så bra kanske.

Fick mitt första nummer av topp hälsa idag som jag börjat prenumerera på, eller ja, man fick pilatesboll o pulsklocka om man tog fyra nummer (eller nått sånt) så jag slog till. Tänkte öppna den nu o se om det står nått vettigt där i.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0