läänge sen sist

jaa, nu var det ett tag sen jag bloggade, har verkligen inte haft någon tid över, fullt upp hela tiden.

Jobbet är över förväntan, jättekul o lärorikt! Men det tar på krafterna att vara där ute hela dagarna, speciellt denna vecka när det är lite mindre barn... guud vad energi man kan ha när man är runt 10 år.. =) Förra veckan var det tonåringar, det var lite mer avslappnad stämning men de flesta deltog faktiskt i aktiviteterna så det var kul.Tråkigt att man bara få umgås med dem en vecka, det känns som om man precis börjar lära känna dem när det är dags att åka hem...

Nu är det 8-12 åringar o det är verkligen full fart hela tiden, men samtidigt väldigt kul! Ja o de andra ledarna har fullt upp med att hitta på lekar o tävlingar för att dom ska få utlopp för all energi de har =) Nu har det varit bra väder några dagar så då blir det mest bad o då är de rätt bra på att aktivera sig själva =)


Igår kom Emelie o Carro ut o hälsade på när jag gått av mitt pass kl 16, sen åkte jag med dem hem till Norrk. igen. Var toktrött men hängde ändå med Mercan m.fl på fotboll... dock ingen rolig match, IFK fick stryk med 2-0!!

Idag blir det sol o bad med tjejerna fram tills jag börjar jobba igen.. börjar kl 17, Mercan ska skjutsa mej ut så han får se hur jag har det också o träffa alla goa ungar =) Lyckades hitta en dag när alla vi tjejer (nästan iaf) hade en dag ledigt samtidigt så ska snart ner till Emelie så drar vi ut till Abborreberg!

Om det blir fint väder till helgen kanske det blir en tripp till Kolmården med familjen.. alla vänner+pojkvän jobbar så ska passa på att träffa mamma pappa o syskon lite. Men såg nu att det ska regna så det kanske blir att sitta inne hela helgen..

nä nu ska ja borsta tänder o fixa lite



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0