sexologi o lite annat

Skriver visst inte så ofta här som jag trodde att jag skulle... men är så sjukt mycket i skolan just nu. Denna termin ska vara den värsta på hela utbildningen vad jag ha hört. Men det är kul o intressant iaf, just nu läser vi sexologi =)

Såå tråkigt att det aldrig blir nån snö.. nu när jag vi inte kom iväg till Åre hade det ju varit trevlig med lite snö i Yxbacken iaf.. men det kanske kommer.. får hoppas på det!

Till helgen blir det party med utgång på Palace.. ska bli skojjigt var ett tag sen jag var där nu. På fredag är det löning oxå så då blir det en shoppingrunda på stan med Mallan =) Får nog ut en rejäl lön nu eftersom jag jobbat en del under jul och så får vi ju extra pengar från csn. Men ska lägga undan en del, har ju två resor att spara till nu =) En med tjejerna och en med älskis, i sommar alltså. Men det kanske blir en liten minisemester snart oxå, Mercan hade kollat upp lite kryssningar med hotellövernattninhgar i Riga bl.a. Skulle vara mysigt att åka på nått sånt... ja är ju lite smårädd för att åka båt den här årstiden med stormar o sånt =( Men han kanske kan övertala mej =)

Nu ska ja plugga vidare, sen blire träning o sen jobb ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0