Tredje gången gillt!

Nu ska det väl äntligen bli av att jag och mina kära vänner kommer iväg på vår efterlängade semester. Det blev ju inget i somras och så inte heller något Åre men till sommaren så ska vi banne mej komma iväg allihop utan strul!


Vi satt igårkvällikväll hos Emelie och tittade och det blir nog en tripp till Malta 10-17/8. Det verkar superbra för oss... både sol&bad, partaj o så lite shopping =) Som det ser ut nu blir det jag, Carro, Emelie och Elin som åker men Fatema kaaanske kommer med hon också. Åh det ska bli så kul, även om det är långt dit nu. Man har i alla fall ngt kul att se fram emot!


Igår blev det mest plugg hela dagen.. en massa teorier hit o dit.. usch blir alldeles snurrig av alla dessa gubbar som har idéer och teorier om allt möjligt. Idag ska jag försöka förbereda intervjun till fredag och sedan blir det bowling o lite mat med Eva. Förhoppningsvis hinner jag till Nautilus till sju så jag kan gå på boxen med Stina, det var ju ett så himla bra och roligt pass så det vill jag helst inte missa. Hela dagen uppbokad med andra ord!


Har skrivit vidare på mitt cv också och hittills har jag skrivit tre personliga brev till tre olika socialkontor. Chanserna att få sommarjobb där är nog minimala men man kan ju ge det en chans. Jag känner att jag vill göra ngt annat än personlig assistans nu i sommar i alla fall.


Nu är det bara två veckor kvar på mitt jobbande... är inte bortskämt med lediga kvällar direkt. Känns som världens lyx att få en kväll hemma eller att kunna gå iväg till gymmet numera. Känns som om jag bor i skolan/jobbet... men nu är det bara nästa vecka och en till och seen har jag varit superduktig och tjänat ihop till två resor och kanske lite produkter från Face.. åh jag ska verkligen unna mig lite sånt nu när jag varit så duktig en massa veckor! Det gör jag alltför sällan!


Nu är klockan snart nio så det är bäst att jag sätter igång med skolarbete istället....


St:Julians, Malta
image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0