sjukare än nånsin!!

Jaa herregud, nu är jag verkligen sjuk kan jag lova. Tredje dagen som jag ligger hemma i influensa med feber, hosta o halsont. I morse när jag vaknade hade det dessutom satt sig i näsan också så nu kan det inte bli mycket värre :(
Jag har lagt beslag på vardagsrummet o ligger numera nerbäddad i soffan. stackars mercan kommer säkert bli smittad ändå men han försöker att inte vara hemma så mycket.

Känns jätteråkigt att jag blev sjuk just denna helg när jag o vännerna skulle ha julavslutningsmys igårkväll. Sen skulle jag o älskling haft helgen ihop o shoppat julklappar o gjort i ordning här hemma o lite sånt. Nu blir det inget med det.
Sen missade jag julbordet i torsdags som vår förening bjöd på, typiskt att bli sjuk de dagar som det bjuds på trevliga saker :(
Men tur iaf att det kom nu så jag är bra till jul o nyår iallafall. Nyår blir nog en riktig hit nu också verkar det som :)

Jag har verkligen tappat gnistan vad det gäller skrivandet känner jag, inte alls lika motiverad som förrut :( men har förhoppningsvis bara kommit i en svacka så jag ska nog snart vara tillbax som vanligt igen :)


Nu längtar jag efter att bli frisk så jag kan shoppa julklappar o köpa pärlor o göra klart de smycken som jag påbörjat. Sen vill jag bara att det ska bli jul så jag bli ledig och kan vara hemma o njuta av familjen o en massa god mat.

kram på er!


Kommentarer
Postat av: susanna

usch va tråkigt! hoppas du blir frisk snart! tack för att ni kom ch hälsade på mig i tisdags. God jul! kramar

2008-12-13 @ 17:52:59
URL: http://amorina.blogg.se/
Postat av: malin

ja det blev den sista i rosa=) sen en annan som inte är med på bild som liknade den första som jag kanske ska ha på nyår om den passar ,sen har jag ju bolero till =)

Krya på dej!

kram

2008-12-13 @ 21:28:15
URL: http://mj84.blogg.se/
Postat av: malin

halloj igen=) vi kan väl ha nån kväll när vi gör lite smycken? har själv beställt lite pärlor på nätet som jag har tänkt göra till nyår!kram

2008-12-13 @ 21:30:01
Postat av: susanna

heej :) jag har faktiskt lite tid över nu så jag kan berätta lite om volleybollen :) jag och oscar är medlemmar i studentidrottsföreningen naffi som finns här i norrköping. man betalar 400:- för ett helt år! och då får man vara med på alla de aktiviteterna som de har. (och de har måånga, typ 2-3 olika aktiviteter/sporter varje dag.) allt från volleyboll, till fotboll, innebandy och tjejkväll på tisdagar! Volleybollen är på måndagar mellan 20-22 och då är vi mellan 10-15 stycken som spelar, delar in oss i lag och bara kör oavbrutet i två timmar ;P det är jättekul och oftast väldigt bra stämning, där vi bara spelar för att ha kul och inte för att vinna (ibland kommer dock vinnarinstinkterna fram hos vissa ;P). Men du får jättegärna hänga med och testa någon gång innan du bestämmer dig om du skulle vilja fortsätta :) det är jätteroligt och ett härligt gäng, oftast ;P gå in på hemsidan och kolla - naffi.nu



nu ska jag hem på middag hos svärföräldrarna! ha det så bra. kramar

2008-12-15 @ 17:50:00
URL: http://amorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0